قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي شهرستان سراب از دستگيري سارق ساختمان‌هاي نيمه‌کاره سابقه دار درحين سرقت با پنج فقره سرقت سيم و کابل و اموال مسروقه خبر داد.

دستگيري سارق ساختمانهاي نيمه کاره درحين سرقت    در سراب

به گزارش قدس انلاین از تبریز، محمد جعفرزاده در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم و کابل از ساختمان‌هاي نيمه‌کاره در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پليس آگاهي و گشت‌هاي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

 وي اظهار کرد: پس از انجام کارهاي اطلاعاتي و فعال‌سازي منابع در نهايت، سارق در حين انجام سرقت از ساختمان‌هاي نيمه‌کاره شناسايي و دستگير و به پليس آگاهي جهت انجام تحقيقات تخصصي تحويل داده شد.

سرهنگ جعفرزاده در ادامه افزود: متهم با ارائه دلايل و مدارک جمع‌آوري شده در نهايت لب به اعتراف گشود و به پنج فقره سرقت سيم و کابل برق از ساختمان‌هاي نيمه‌کاره شهرستان اقرار و کليه صحنه‌هاي سرقت مورد بازسازي و پس از تجميع، پرونده‌ها به همراه متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

سرهنگ جعفرزاده در آسيب‌شناسي جرم، علت سرقت توسط متهم را اعتياد به مواد مخدر و رها نمودن اموال و دارايي هاي خود توسط مالباختگان اعلام کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان سراب در پايان به شهروندان اعلام داشت: نخستين نكته در زمينه پيشگيري از سرقت اين است كه هنگام ساخت‌وساز، همان‌قدر كه به زيبايي ساختمان اهميت مي‌دهيد، به حفاظت و ايمني آن نيز توجه كنيد و اموال و دارايي هاي خود را در ساختمانهاي نيمه کاره را بدون نگهبان و حفاظ فيزيکي رها ننمايند و در نگهداري اموال خود کوشا باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.