پیمان طالبیان : با جدی شدن ماجرای اجاره باشگاه استقلال به شاهرخ سبک دست از سوی وزارت ورزش و جوانان، حالا منابع خبری نزدیک به اسپانسر باشگاه استقلال ادعایی جنجالی را مطرح کردند ...

قلعه نویی گزینه مربیگری استقلال نیست!

 مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی در تلاش است دوباره به عنوان سرمربی آبی های پایتخت انتخاب شود تا شانس خود را برای موفقیت در این مجموعه به آزمایش بگذارد.

هرچند این خبر از سوی هیچ مقام مسؤولی در باشگاه استقلال تأیید نشده است، اما گفته می شود، امیر قلعه نویی بشدت در تلاش است نام خود را به عنوان یکی از گزینه های مربیگری استقلال مطرح کند.

در حالی که بیشتر گزینه های مدیرعاملی استقلال، سرمربی مدنظر خود را انتخاب کرده اند، گفته می شود، امیر قلعه نویی، سرمربی ناکام فصل پیش استقلال همچنان تلاش می کند در استقلال بماند!

قلعه نویی که طی دو فصل اخیر استقلال را در لیگ برتر پنجم و ششم کرد و ناکام مطلق بود، دست بردار نیست و اصرار به ماندن دارد.

سرمربی ناکام استقلال تلاش می کند هر طور شده در مجموعه آبی بماند. او دوست ندارد آخرین مقامش همراه استقلال ششمی باشد و باید دید آیا مدیران جدید استقلال امیر را به خواسته اش می رسانند یا اینکه وی را در این پروسه ناکام باقی خواهند گذاشت؟

با این حال تلاش یاران رسانه ای قلعه نویی نیز در نوع خود جالب توجه است.

نزدیکان قلعه نویی در تازه ترین اقدام خود برای افزایش شانس مربیگری دوباره او در استقلال مدعی شدند، سبک دست ارتباط بسیار خوبی با امیر قلعه نویی دارد، به همین خاطر وی از طریق یکی از نزدیکان خود از سرمربی برکنار شده برنامه دو ساله خواسته است، در شرایطی که منابع خبری نزدیک به سبک دست این مسأله را با قوت تکذیب می کنند و معتقدند، امیر قلعه نویی در دایره گزینه های مربیگری استقلال قرار ندارد.

اما ماجرا به تکذیب نزدیکان سبک دست ختم نشد، بلکه یک مقام آگاه در وزارت ورزش و جوانان در این ارتباط گفت:« اگر بنا به ماندن قلعه نویی در باشگاه استقلال بود، قطعاً او از سوی هیأت مدیره برکنار نمی شد، بدون تردید همکاری قلعه نویی و باشگاه استقلال تمام شده، بنابراین هواداران و رسانه های گروهی بهتر است از پرداخت به اخبار بی پایه و اساس خودداری کنند تا نگرانی و دغدغه ای برای دوستداران این باشگاه به وجود نیاید.» 

حالا باید دید آیا امیر قلعه نویی خود نسبت به این مسأله اظهارنظر خواهد کرد یا برای در امان ماندن از انتقادات تند هواداران ناراضی و منتقدان دانه درشت خود به سکوت طولانی اش بابت اتفاقات اخیر ادامه خواهد داد تا پیشنهاد جدیدی پیش روی او قرار گیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریم IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    امیرخان استقلال اوضاع خوبی ندارع بهتر نیایی، امیرخان،با این اوضاع اشفته بازار استقلال بهتر نیای ک دوباره بهونه دست مخالفانت ندی
  • esteghlali IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    بچه ها به این آدرس رفته و به حضور علی منصوریان در نیمکت استقلال رای دهید http://esteghlalink.ir