نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه اقتصادی جهان‌آباد در ۱۰ سال گذشته بلاتکلیف رها شده و هنوز در این منطقه اتفاقی نیفتاده است.

بلاتکلیفی ۱۰ ساله منطقه اقتصادی جهان‌آباد
خبرگزاری فارس: بلاتکلیفی 10 ساله منطقه اقتصادی جهان‌آباد
 
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته شامگاه پنج‌شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ویژه شهرستان فامنین اظهار کرد: مصداق تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد ارتباط مجلس و دولت است و نمایندگان در همه امور در کنار مدیران هستند و از آنان حمایت می‌کنند.

وی همدلی و همزبانی را موجب تقویت وحدت دانست و بیان کرد: تقویت وحدت موفقیت را به دنبال خواهد داشت و انتظار می‌رود که این وحدت حفظ شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از نیازها و کمبودهای شهرستان فامنین خاطرنشان کرد: شهرستان فامنین در تقسیمات کشوری از سال 87 به شهرستان تبدیل شده و نیازمند توجه ویژه است.

وی با اشاره به اینکه منطقه اقتصادی جهان‌آباد نزدیک به 10 سال است که رها شده و بلاتکلیف مانده است، گفت: با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد 30 هزار شغل ایجاد می‌شد که اتفاق کمی نبود.

خجسته همچنین با انتقاد از جانمایی ایستگاه قطار که در فاصله چهار کیلومتری فامنین قرار دارد، افزود: این ایستگاه باید در کنار فامنین ساخته شود.

وی وضعیت فاضلاب فامنین را نیازمند اعتبار و توجه دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان فامنین نیازمند توسعه و اشتغال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.