۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 288900

قدس آنلاین: این بار YouTube تصمیم به ساخت یک استودیو در توکیو، پایتخت ژاپن گرفته است که پس از لندن و لس آنجلس، سومین استودیو اختصاصی این شرکت محسوب می شود.

استودیو یوتیوب در توکیو

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اکنون با تکمیل این پروژه می توان آن را «YouTube Space» یا «محیط یوتیوب» خطاب کرد که طراحی داخلی آن توسط شرکتی ژاپنی Klein Dytham Architecture انجام گرفته و در آن فضاهایی برای ضبط و تدوین و محیط هایی برای تمرین و آموزش و همچنین سالن استراحت در نظر گرفته شده است.

همان گونه که در تصاویر نمایان است،‌ طراحان، دیوارهای داخلی را با کاشی های سرامیکی تلویزیون شکل ( برگرفته از لوگوی یوتیوب) پوشانده اند. کاشی هایی که در ابتدای ورود و در قسمت پذیرش و همین طور در فضای استراحت به رنگ قرمز هستند و در ادامه به صورتی و سفید رنگ تبدیل می شوند.

استودیوی اصلی با داشتن یک پنجره ی بزرگ امکان فیلم برداری با دید و منظره شهر در پشت سر را فراهم می کند. در دیگر محیط ها، مانند فضای استراحت هم امکان تصویربرداری وجود دارد و مبل هایی با طراحی مُدولار که امکان تغییر چیدمان و به وجود آوردن فضای جدید را دارا هستند، میزبان میهمانان خواهند بود.

این استودیو در برج ۲۳۸ متری Mori قرار گرفته است که ارتفاع استاندارد کف تا سقف مشکلاتی را برای طراحی آن به وجود آورده و آن طور که آقای Dytham می گوید: بزرگ ترین مشکل برای ما قرار دادن نورهای سقفی در فضایی که ارتفاع سقف یک دفتر معمولی را دارد و همچنین به کارگیری حداقل مجراها برای دستگاه های تهویه هوا بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.