پیشنهاد سردبیر

سینا حسینی : با وجود این که برخی شایعات حکایت از احتمال قطع همکاری برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس داشت اما منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند جای هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای نیست.

 برانکو این هفته به تهران می آید!

شایعه قطع همکاری برانکو با پرسپولیس وقتی قوت گرفت که این مربی با حالتی قهرآمیز ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد، او که بابت بدقولی در پرداخت مطالباتش به شدت از مسوولان باشگاه گلایه کرده بود در جمله ای معنادار به یکی از نزدیکانش گفت شاید دیگر به ایران برنگردم همین مساله کافی بود رسانه های خبری با برجسته کردن این اظهارنظر احتمال قطع همکاری وی با پرسپولیس را جدی بدانند اما گفته می شود مسوولان وزارت ورزش از طریق مترجمش برای او پیغام فرستاده اند که مشکلی بابت پرداخت مطالباتش وجود ندارد به همین دلیل وی باید پس از اتمام مدت مرخصی اش به تهران بازگردد. پس از این مذاکره رسانه های خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان از تایید فهرست خریدهای برانکو خبر دادند و در این ارتباط مدعی شدند مسوولان وزارت ورزش و جوانان فهرست برانکو ایوانکوویچ برای خریدهای فصل بعد را تایید و به او اعلام کردند برای مذاکره با بازیکنان مورد نظر وی وارد عمل شدند. با این حال هنوز زمان بازگشت برانکو ایوانکوویچ به تهران مشخص نشده است، گفته می شود برانکو برای بازگشت به تهران دو شرط معین کرده نخست این که قسط دوم قراردادش پرداخت شود ، ثانیا تمام بازیکنان مورد نظر وی جذب باشگاه شوند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان به محمد حسین نژاد فلاح ماموریت دادند تا با توجه به لیست بازیکنان مورد نظر برانکو مقدمات جذب بازیکنان جدید را فراهم کند تا پس از بازگشت برانکو به تهران تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به صورت جدی دنبال شود. هرچند از فهرست تایید شده هیچ خبر دقیقی در دست نیست اما از فعالیت های پنهانی نژاد فلاح پیداست که قائم مقام باشگاه به سرعت دست به کار شده تا با نفرات مورد نظر برانکو وارد مذاکره شود.

از سویی دیگر نصرا... سجادی معاون ورزشی وزیر در حال رایزنی است تا هر چه سریعتر تکلیف اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس را مشخص کند تا وی با پرداخت قسط دوم قرارداد برانکو زمینه سفر وی به تهران را فراهم کند، گفته می شود به احتمال بسیار زیاد در هفته جاری این مبلغ به حساب برانکو واریز خواهد شد تا سرمربی کروات پرسپولیس آخر هفته بلیت خود به مقصد تهران را اوکی کند تا فعالیت خود را به صورت رسمی با باشگاه پرسپولیس از سر بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.