معاون اجرایی رییس جمهوری هدف اصلی سفر استانی دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان ها را توسعه متوازن منطقه ای دانست.

شریعتمداری: توسعه متوازن منطقه ای رویکرد سفر استانی رییس جمهوری است
 

محمد شریعتمداری روز شنبه در فرودگاه بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام طرح ها و مصوباتی که رییس جمهوری برای سفرهای استانی خود دارند در راستای این اهداف پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: خصوصیات سفر استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر وامید با این رویکرد برنامه ریزی شده و در تمام سفرهای انجام شده و آینده نیز این نگاه در دولت حاکم خواهد بود.



*تلاش برای جبران عقب ماندگی استان در برنامه ششم توسعه

معاون رییس جمهوری با اشاره به نوزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی گفت: این استان با عقب ماندگی های تاریخی مواجه است و برخی از آن در مدت زمان 11 سال تشکیل استان رفع شده و سفر رییس جمهوری نیز نتایج مثبتی برای جبران این عقب ماندگی ها خواهد داشت.

شریعتمداری اظهار کرد: در سفر استانی رییس جمهوری به استان خراسان شمالی طرح و پروژه هایی را برای جبران عقب ماندگی های تاریخی این استان پیش بینی شده و تعدادی از طرح های زیرساختی نیز با حضور رییس جمهوری و یا کاروان تدبیر و امید افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: برای جبران عقب ماندگی های زیرساختی در این استان برنامه ریزی صورت گرفته تا بتوانیم در برنامه ششم توسعه به آن جامه عمل بپوشانیم و تلاش می شود بخشی از این مشکلات زیرساختی در قالب این برنامه جبران شود.



*تشریح برنامه های کاروان تدبیر و امید در استان

معاون اجرایی رییس جمهوری مهم ترین برنامه سفر یکروزه رییس جمهوری و کاروان تدبیر امید را به این استان دیدار مردمی در ورزشگاه تختی بجنورد در روز 24 خردادماه اعلام کرد.

شریعتمداری اظهارکرد: رییس جمهوری همچنین نشستی با خانواده شهدا، منتخبین مردم، علما و روحانیون خواهند داشت که در این نشست ها از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات کلی استان قرار می گیرند.

وی نشست با سرمایه گذاران را از دیگر برنامه های رییس جمهوری در سفر به خراسان شمالی دانست و افزود: این نشست نیز به منظور ایجاد زمینه برای سرمایه گذاران برای اجرای طرح های اقتصادی و زیربنایی پیش بینی شده که می تواند راهکار مناسبی برای جبران برخی عقب ماندگی های استان خراسان شمالی باشد.

وی حضور رییس جمهوری را در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت تدبیر و امید در سفر به خراسان شمالی دانست که در این نشست نمایندگان مردم در استان گزارشی از وضعیت مشکلات استانی ارائه می دهند.

وی نشست با اصحاب رسانه را پایان بخش برنامه یکروزه سفر رییس جمهوری به استان خراسان شمالی عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.