قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي مرند از توقيف 155دستگاه وسيله نقليه متخلف و انتقال آنها به پارکينگ در طي هفته گذشته خبرداد.

توقيف 155 دستگاه وسيله نقليه متخلف در مرند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علي طاحوني در تشريح اين خبر گفت: طي هفته گذشته طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در راستاي برقراري انضباط اجتماعي ـ ترافيکي و با هدف تسهيل در عبور و مرور، برخورد با رانندگان متخلف و افزايش احساس آرامش و امنيت رواني شهروندان در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود: ماموران در اين طرح  تعداد 132دستگاه موتورسيكلت و 23 دستگاه خودرو را بعلت تخلف راكبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهينامه، کلاه ايمني، فاقد مدارک و پلاک، ايجاد مزاحمت، حرکات نمايشي و... توقيف و به پاركينگ انتقال دادند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با متخلفان همچنان از اولويت کاري پليس اين شهرستان مي‌باشد و اجراي اين طرح‌ها نقش مهمي در پيشگيري از وقوع انواع جرائم در بين شهروندان دارد.

فرمانده انتظامي مرند در پايان از رانندگان خواست: با رعايت مقررات راهنمائي و رانندگي و احترام به حقوق ديگران در راستاي کنترل حوادث و سوانح رانندگي و روان‌سازي ترافيک شهري همکاري لازم را با پليس داشته باشند و با توجه به فصل گرما موتورسيکلت سواران از کلاه ايمني استفاده نموده و مدارک رانندگي وسيله نقليه را به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.