تبریز- قدس آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز برای اینکه به یک جهانشهر تبدیل شود باید ارتباطات خود با شهرهای موفق دنیا را گسترش دهد.

برای جهان شهر شدن باید ارتباطات تبریز با شهرهای دیگر گسترش یابد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با تقدیر از شهردار تبریز به مناسبت برگزاری روزهای فرهنگی ترابوزان در تبریز گفت: خوشبختانه در زمینه تقویت ارتباطات و شناساندن تبریز به شهرهای موفق دنیا شهرداری شروع امیدوارکننده ای داشته است.


وی با اشاره به اینکه اسکی شهر ترکیه یکی از شهرهای موفق ترکیه در مدیریت شهری می باشد گفت: استاندار اسکی شهر پیشنهادات خوبی برای تبادل تجربیات، تقویت ارتباطات و خواهرخواندگی دو شهر تبریز و اسکی شهر داده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بابایی اقدم با اشاره به اینکه  مشکلاتی نظیر بافت فرسوده و بافت حاشیه نشین در شهرهایی مانند ترابوزان و اسکی شهر توسط شهرداری های این شهرها حل شده است افزود: تجربه این نوع شهرها در برخورد با بافت حاشیه نشین و فرسوده شهری قطعا می تواند در حل معضل حاشیه نشینی و بافت فرسوده تبریز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین معضل تبریز بافت حاشیه نشین ای شهر می باشد گفت: شهردار ترابوزان در سفر به تبریز اظهار می کرد که حتی یک مورد بافت حاشیه نشین در ترابوزان وجود ندارد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.