سینا حسینی : ملاقات سید جلال حسینی با یکی از مسؤولان ارشد باشگاه سپاهان اتفاق عجیبی نبود، ...

 مذاکره جدی سپاهان با مدافع ملی پوش تیم ملی!

 چون بسیاری بر این باور بودند که مدافع ملی پوش تیم ملی برای پایان دادن به مشکلات مالیاتی اش به سراغ سپاهانی ها رفته است تا با آنها مذاکره کند تا مشکل خروج از کشورش حل شود اما این احتمال با انتشار برخی جزئیات نشست حسینی و یکی از مقامات باشگاه سپاهان کم رنگ شد چون حالا خبری در محافل خبری دهان به دهان می چرخد که مسؤولان سپاهان به حسینی پیشنهاد داده اند دوباره وی پیراهن این تیم را به تن کند.

سیدجلال حسینی روز سه شنبه هفته قبل به باشگاه پرسپولیس رفت و پس از مذاکره با محمدحسین نژادفلاح اعلام کرد سال آینده در تیم فوتبال پرسپولیس بازی خواهد کرد.  

این اتفاق در حالی رخ داد که خیلی از منتقدان بر این باورند که جلال حسینی همانند سال گذشته که اعلام کرد به پرسپولیس می آید به شرطی که مطالباتش داده شود اما به محض اینکه مطالباتش را گرفت از این تیم رفت و راهی لیگ قطر شد این بار هم قصد چنین کاری دارد.

یک مقام آگاه در باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید:« سید جلال حسینی بازیکن بزرگی است و با سپاهان اصفهان خاطرات خوبی دارد به همین دلیل چه ایرادی دارد که او به تیم ما برگردد. هرچند من از جزئیات دقیق این ملاقات خبردار نیستم اما می دانم که حسین فرکی و مدیران سپاهان علاقمندند مدافع سابق سپاهان دوباره به این تیم ملحق شود البته ممکن است در این مسیر موانعی وجود داشته باشد اما بدون شک این مشکلات با مذاکره حل و فصل خواهد شد.»

حالا باید دید واکنش مسؤولان باشگاه پرسپولیس نسبت به این اتفاق چه خواهد بود، اگر سید جلال به سپاهان برود و پرسپولیسی ها را دوباره سرکار بگذارد جنجال بزرگی میان پرسپولیس و سید جلال به وجود خواهد آمد!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ننه گل ممد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    2 0
    این کارها از خوش غیرتها بعید نیست . مردم الکی که جوک درست نمی کنند.