با حضور مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی، جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار برگزار شد.

تشکیل اتاق فکر اشتغال و امنیت بانوان در استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، فرشته سلجوقی در این جلسه با اشاره به جایگاه زنان در نظام مقدس اسلامی، فرمایشات رهبر فقید انقلاب اسلامی و بیانات مقام عظمای ولایت درباره نقش زنان، گفت: این قشر نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و این ضرورت نگاه ویژه و خاص به حوزه زنان را مطالبه می کند.
وی افزود: جامعه سالم در گرو خانواده سالم است؛ لذا برنامه ریزی برای تحکیم بنیان خانواده، متضمن سلامت جسمی و معنوی دختران زنان و مادران جامعه محسوب می شود.
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی با تاکید بر این که توجه به تحکیم بنیان خانواده از  برنامه های محوری این دفتر است؛ از تشکیل اتاق فکر اشتغال زنان و همچنین ایجاد اتاق فکر امنیت بانوان در استانداری خبر داد.
خالقداد عرب  فرماندار رشتخوار نیز ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه سیاسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد 92 و اعتماد حداکثری به سیاست های دولت  و تدبیر و امید گفت: زنان در کنار مردان این سرزمین در همه عرصه ها حماسه های ماندگاری به وجود آورده اند.
وی افزود: زنان ایران اسلامی با حفظ و تحکیم ارزش ها و پافشاری بر حفظ و حراست از بنیان خانواده در عرصه های اشتغال و کارآفرینی به نحو شایسته ای اقدام نموده اند.
فرماندار رشتخوار ضمن تقدیر از نگاه ویژه مدیر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی به حوزه زنان در شهرستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با تلاش بی وقفه در همه زمینه ها خصوصا در دیپلماسی خارجی به دنبال حفظ کرامت و عزت نظام و مردم است و با پیگیری حذف تحریم های ظالمانه و غیر منصفانه در نظر دارد زمینه رشد و تعالی زنان و مردان این سرزمین را فراهم نمایند.
 عرب، خواستار تدوین سند جامع حوزه بانوان شهرستان و نگاه ویژه به زنان با در نظر گرفتن همه شاخص ها و بخش های مختلف از جمله اشتغال و کار آفرینی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.