قدس آنلاین:رییس جمهور گفت:رشد و توسعه استانها جزو تصمیمات اصلی دولت یازدهم است.

توسعه استانها جزو تصمیمات اصلی دولت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،حجت الاسلام حسن روحانی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت:برخی از طرح های تصویب شده در خراسان شمالی همچون طرح راه آهن بجنورد، گرگان اعتبارات بالایی را می طلبد اما امیدواریم تا پایان دولت یازدهم این طرح ها اجرایی و عملیاتی شود.

وی در خصوص برنامه های دولت جهت توسعه زیرساخت های گردشگری استان نیز بیان کرد:تمام طرح های تصویب شده در این سفر تاثیر مستقیمی در گردشگری داشته که مورد حمایت دولت هم هست چراکه توجه به گردشگری برای اشتغال و رونق اقتصادی و ایجاد شور و نشاط حائز اهمیت است.
دکتر روحانی با اشاره به تصمیماتی که دولت برای اجرا و تکمیل 25 طرح مهم در این سفر با اعتبار بیش از 570 میلیاردتومان اتخاذ کرده است،تصریح کرد:امیدواریم با اجرای این طرح ها که بخشی از آن ها در سالجاری و برخی هم سال آینده خواهد بود، شاهد تحرک و پیشرفت خوبی در خراسان شمالی باشیم.
وی ضمن تشکر از میهمان نوازی گرم مردم خراسان شمالی و بجنورد از کاروان تدبیر و امید به دیگر تصمیمات دولت در این سفر اشاره کرد و افزود: اجرا و تکمیل 660 کیلومتر راه روستایی، تکمیل طرح های آبرسانی شهری و روستایی، طرح های کشاورزی و بهره وری آب، طرح های دانشگاهی و فرهنگی هم در این سفر عملیاتی شد که در دیدار مردمی هم به آن ها اشاره کردیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.