قدس آنلاین – سبزوار : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: دولت یازدهم توجه ویژه ای به کشاورزان و اشتغالزایی در روستاها دارد.

دولت یازدهم توجه ویژه ای به کشاورزان و اشتغالزایی در روستاها دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار احمد برادران که به منظور افتتاح مزرعه پرورش ماهی در جمع مردم روستای جلین  از توابع بخش مرکزی این شهرستان حضور یافته بود  با بیان اینکه در همین چارچوب اقدامات خوبی از سوی دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای بخش آبیاری کشاورزی در روستاها انجام شده است افزود : در پی سفر پارسال رییس جمهوری به خراسان رضوی ساخت هزار کیلومتر خط لوله انتقال آب برای این استان در نظر گرفته شد.

همچنین مزرعه پرورش ماهی با ظرفیت سالانه تولید 70 تن ماهی قزل آلا در روستای رباط سرپوش با هزینه بر پنج میلیارد ریال افتتاح و خط انتقال آب کشاورزی روستای جلین به طول 10کیلومتر بهره برداری شد.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار هم از افتتاح تعداد 35 طرح کشاورزی با هزینه 200 میلیارد ریال اعتبار طی هفته کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

منصور برغمدی با بیان اینکه با بهره برداری این طرحها برای سه هزار و 217 نفر ایجاد اشتغال شده است تصریح کرد : حدود 18 هزار بهره بردار در بخشهای کشاورزی، باغداری و دامداری شهرستان سبزوار در حال فعالیت هستند.  /  انتهای پیام

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.