قدس آنلاین: رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در برنامه رادیویی" سلام این صبح تازه " مشهد از اجرای طرح ضیافت در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی "طر ح ضیافت" را تشریح کرد

مجتبی مزروعی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به کلیه  بهره برداران و دست اندرکاران این  بخش ، اظهار داشت :  امسال در ماه مبارک رمضان 26 مرکز اقلام مورد نیاز مردم در قالب طرح ضیافت توزیع می شود.
وی افزود :در مراکز ثابت میوه و تره بارشهرداری کالاهایی  از قبیل گوشت ، برنج ، شکر و محصولات لبنی به همراه اتیکت با قیت مصوب و حتی پایین تر از آن عرضه می شود و در تمام این مراکز فروش،نمایندگان جهاد کشاورزی حضور دارند.
وی ادامه داد:مشابه این اقدام در شهرستانها از طریق "هماهنگی تعاونیهای مصرف با جهاد کشاورزی" و با مسئولیت فرمانداری ، انجام می شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد : برخی از تولیدکننده ها، در راستای  وظیفه شرعی و اخلاقی، علاوه بر تخفیفهای مرسوم ، تخفیفهای ویژه ای را به مناسبت ماه مبارک رمضان منظور کرده اند.

علاوه بر این مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز ضمن گفتگویی  با برنامه سلام صبح تازه مشهد ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و سالروز تاسیس جهاد سازندگی سابق توسط حضرت امام خمینی (ره) ، طی سخنانی  اظهار داشت : یکی از اقدامات هوشمندانه امام خمینی (ره) در همان اوایل انقلاب  این بود درهریک از  مراکز دولتی که احساس کمبودی وجود داشت و قادر به پاسخگویی به نیاز های آن زمان نبود، دستور تاسیس نهاد انقلابی مانند کمیته انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را صادر می کردند.
حجت الاسلام هاشمی گنابادی  از جهاد سازندگی بعنوان نمونه ای از این نهاد های تاسیس شده نام برد که درحال حاضر با  نام  وزارت جهادکشاورزی فعالیتهای گسترده ای دارد.
وی ادامه دا د :  مردم خاطرات خوبی از " توجه مسئولانه و خدمات  جوانان پر شور جهاد سازندگی سابق در اقصی نقاط روستایی " دارند  که از انگیزه های دینی الهام می گرفت .
مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دستور امام خمینی (ره) مبنی بر  تاسیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد سازندگی سابق  نیزبرای ارائه مسائل دینی ، فکری و فرهنگی و کمک به انگیزه های کاری  کارکنان این نهاد بود که هم اکنون نیز انجام وظیفه می نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.