قدس آنلاین: از آغاز تا پایان ماه مبارک رمضان ۷۵ اکیپ نظارتی سیار اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در سطح استان نظارتی ویژه را بر مراکز عرضه محصولات دامی خواهند داشت.

 ۷۵ اکیپ نظارتی سیار مراکز عرضه محصولات دامی خراسان رضوی را نظارت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، مجید روحانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در زمانی که میزان مصرف فراورده‌های دامی بالا می‌رود اکیپ نظارت بازار گوشت و مرغ و دیگر فراورده‌های دامی تشدید می‌شود تا با سودجویانی که در بحث بهداشت و سلامت مردم خطرآفرین هستند به شدت برخورد شود.

وی افزود: از آغاز تا پایان ماه مبارک رمضان 75 اکیپ نظارتی سیار اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در سطح استان نظارتی ویژه را بر مراکز عرضه محصولات دامی خواهند داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این بازرسان از نحوه فروش و عرضه فراورده‌های دامی خام همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ و دیگر محصولات دامی و پروتئینی نظارت خواهند داشت، همچنین بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی نظارت ویژه‌ای را هم در ایام فصل تابستان از رستوران‌ها، هتل‌ها و دیگر مکان‌های پذیرایی شهری و جاده‌ای استان دارند و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کنند.

روحانی‌نژاد گفت: در ایام نوروز سال 1394 و در هفته اول فروردین ماه امسال 35 تن فراورده غیرقابل مصرف ثبت و ضبط شد که 5 تن از این مواد به طور کامل فاسد شده بود و آنها را معدوم کردیم و متخلفان آن به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: از مردم درخواست فراورده‌های دامی‌ای را خریداری کنند که دارای مهر تأیید اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی و یا شبکه‌های دامپزشکی شهرستانها باشد، همچنین در صورت مشاهده هرگونه مشکلی مراتب را به بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گزارش دهند تا اسرع وقت به موضوع مطرح شده رسیدگی شود و برابر قانون با متخلفان آن برخورد شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: همه مراکز تولید و توزیع باید بدانند که سلامتی مردم اولویت اصلی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی است و در این رابطه کوچکترین کوتاهی، بخشش و تخفیف مجازاتی نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.