«ایلینا روس-لتینن» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه گفت که انتظار دارد باراک اوباما از نفوذ و تأثیرگذاری خود برای همراه کردن کنگره در جهت تصویب توافق هسته ای با ایران استفاده کند.

عضو مجلس آمریکا: اوباما کنگره را مجبور به تصویب توافق هسته ای می کند

 به گزارش ایرنا به نقل از گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری آمریکایی «هیل»، این رییس سابق کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با این حال از قانونگذاران آمریکایی خواست که با آنچه یک «توافق بسیار ضعیف» نامید، مخالفت کنند.

وی در عین حال گفت که انتظار دارد کنگره توافق هسته ای با ایران را تصویب کند؛ زیرا اعضای دموکرات کنگره در برابر فشارهای اوباما در این زمینه تسلیم خواهند شد.

روس-لتینن گفت: رییس جمهوری (آمریکا) قدرت زیادی دارد و به همه خواهد گفت که هر نماینده کنگره که با این توافق مخالفت کند، خواستار جنگ با ایران است؛ اما این حقیقت ندارد.

رییس کمیته فرعی خاورمیانه و آسیای مرکزی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا افزود: بنابر این بیم دارم که رییس جمهوری از قدرت خود برای همراه کردن اعضای کنگره در جهت حمایت از این توافق استفاده کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م پ IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 1
    با سلام اگراوباما وجود ندارد وازخوداختیارنداردماملت ایران که مثل اینها بی غیرت نیستیم تاپای جان دررکاب ولی امرمان ایستاده وازحق خود وملت خودمان دفاع میکنیم اقای اوباماگزینه مامردم ایران عشق به رهبرمان است که همیشه درروی میزقلبهایمان هست حالا وجودداری مردک بی وجودامریکایی حالا اگروجودداری توبااون کنگره فرسودت تهدیدکنید تابینیدشیرمردان سیدعلی چکارتان میکنند یاحق