پیمان طالبیان : پرویز مظلومی سرمربی جدید استقلال تهران صبح روز یکشنبه به باشگاه استقلال رفت تا شرایط را برای آغاز فعالیتش در باشگاه استقلال بررسی کند، ...

 نکونام: دوست دارم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم!

 وی در جریان مذاکره با افشارزاده فهرستی از بازیکنان مورد نظرش برای حضور در باشگاه استقلال ارایه کرد تا مدیرعامل موقت استقلال که احتمال جدایی اش از این باشگاه حالا جدی شده است فهرست مورد نیاز او را تایید کند.

البته مظلومی قبل از این که تاییدیه افشارزاده را بگیرد مذاکرات جدی خود را با چند بازیکن آغاز کرد که مهمترین مذاکره مظلومی را می توان به مکالمه تلفنی او با جواد نکونام دانست، مظلومی پس از اطمینان از حضورش در کادر فنی استقلال با نکونام تماس گرفت و از او خواست برای بازگشت به استقلال نظرش را اعلام کند.

گفته می شود پاسخ نکونام، پرویز مظلومی را به شدت امیدوار کرده است تا جایی که وی در گفت و گو با یکی از نزدیکانش اعلام کرد جواد نکونام را از همین الان استقلالی بدانید چون او برای بازگشت به این تیم ابراز تمایل کرده است. اما سؤال کلیدی اینجا ست که با وجود دعوت به کار مظلومی از نکونام آیا او همچنان به آندو تیموریان هم نیاز دارد یا اینکه مطرح کردن نام آندو برای تغییر فضای حاکم در باشگاه استقلال و تغییر نظر هواداران نسبت به نقل و انتقالات بود.

گفته می شود مظلومی در این باره آب پاکی را روی دست همه ریخته است اما به مسؤولان باشگاه تاکید کرده فعلا این ماجرا را علنی نکنند چون ممکن است معادلات مورد نظر وی تغییر کند به همین دلیل نباید نظر وی رسانه ای شود. شایعه شده است مظلومی تمایلی به استفاده همزمان از آندو تیموریان و جواد نکونام ندارد از این رو از بین نکونام و آندو یک نفر را انتخاب کرده است تا به استقلال اضافه شود. گویا اولویت اول مظلومی جواد نکونام است.

این گمانه زنی ها و شایعات زمانی جدی شد که آتیلا حجازی هم به یکی از نزدیکانش گفت:« حضور جواد نکونام قطعیت بیشتری دارد لذا اگر این بازیکن به استقلال اضافه شود بعید است که تیموریان به این تیم ملحق شود.» اما با انتشار مصاحبه جواد نکونام از سوی یکی از رسانه های نزدیک به خانواده حجازی معادلات جذب نکونام رنگ واقعیت به خود گرفت، نکونام در گفت و گوی یک خطی با این رسانه گفت:«دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.»

با این وجود هنوز آندو تیموریان در قبال این اتفاقات هیچ موضع گیری خاصی نداشته است اما اگر این اتفاقات درست باشد قطعا آندو تیموریان هم موضع تندی خواهد گرفت و دوباره از مدیریت باشگاه استقلال و شخص مظلومی انتقاد خواهد کرد!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ودیعتی IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    و باز استقلال تیم ملی می شود لُنگی ها خبردار به احترام استقــــــــــــــلال.....
  • پوسپوسیس IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    1 0
    پولکی نمیخواهیم نمیخواهیم