قدس آنلاین: رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: کارآگاهان پليس آگاهي، سارق حرفه اي داخل خودرو با 42 فقره سرقت در غرب شهر اصفهان را دستگير كردند.

سارق داخل خودرو به 42 فقره سرقت در اصفهان اعتراف کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ستارخسروي گفت: در پي وصول چند شکايت مبني بر سرقت داخل خودرو در محدوده غرب شهر اصفهان رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با بيان اينكه کارآگاهان تحقيقات خود را آغاز كردند و در اين راستا اکيپ هاي گشت پليس آگاهي فعال شد، افزود: يکي از واحدهاي گشتي در حين گشت زني به فردي که در حال تخريب شيشه خودروي پرايدي بود برخورد كردند و او را دستگير و براي انجام تحقيقات به پليس آگاهي دلالت دادند.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد: متهم در تحقيقات صورت گرفته به 42  فقره سرقت از داخل خودروي همشهريان در محدوده غرب شهر اصفهان اقرار كرد لذا با تکميل شدن تحقيقات، متهم به مراجع قضايي معرفي شد.
سرهنگ خسروي با بيان اينکه تعداد بسيار زيادي از خودروهاي مورد سرقت قرار گرفته، بدون تجهيزات ايمني در خيابان‌ها رها شده بودند، به شهروندان توصيه كرد: اگر پاركينگ نداريد و مجبور هستيد خودروي خود را بيرون از منزل پارك كنيد حتما از تجهيزات ايمني مثل دزدگير، قفل پدال و سوئيچ مخفي استفاده كرده و يا اينكه سر شمعي ها را خارج و باطري را برداريد.
وي افزود: سعي كنيد خودرو را در زير پنجره و يا محلي كه بر آن ديد داريد پارك كنيد و يا از پارکينگ منزل همسايگان و يا اقوام که در نزديکي آنها سکونت داريد استفاده كنيد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.