نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه افزایش اقتدار ملی و دستیابی به ظرفیت‌های مناسب برای برون‌رفت از تنگناها، نگاه قانونمند به اقتصاد مقاومتی است گفت: مسئولان باید با هماهنگی کامل و عزم جدی مسیر حرکت و دستیابی به اقتصاد مقاومتی را هموار کنند.

تاکید رهبر انقلاب بر افزایش ‌اقتدارملی ازطریق ‌نگاه ‌قانونمند ‌به ‌اقتصاد‌مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین از خانه ملت، محمدحسن ابوترابی‌فرد در نشست علنی امروز (چهارشنبه 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: مسئولان نظام و کارگزاران ارشد جمهوری اسلامی ایران شب گذشته افتخار داشتند در ضیافت افطار مقام معظم رهبری، بیانات راهگشا و الهام‌بخش معظم‌له را به‌عنوان مشعلی پرفروغ فراروی حرکت قانونمند و مبتنی بر آموزه‌های دینی نظام اسلامی استماع نموده و فرا روی حرکت خویش قرار دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با الهام از فراز نخست بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان برای تزکیه نفس و توجه به خدای سبحان و آماده شدن برای ملاقات ذات اقدس حق بهره بگیریم و با یاری خدای سبحان مسیر حرکت خود را در چارچوب آموزه‌های دین مبین اسلام برای رسیدن به سعادت دنیا و آخریت تنظیم کنیم.

وی تاکید کرد: در فراز دیگری از بیانات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت نگاه مسئولان به سیاست‌های کلی ابلاغی ذیل اقتصاد مقاومتی تاکید شده است و راه افزایش اقتدار ملی به دستیابی در ظرفیت‌های مناسب برای رویارویی با چالش‌های اقتصاد مقاومتی و برون‌رفت از تنگناها و نگاه قانونمند به اقتصاد مقاومتی و حرکت در این راه روشن اعلام شد.

ابوترابی تصریح کرد: امیدواریم که همکاران ما در مجلس و مسئولان در دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی کامل و دستیابی به نقشه راه روشن و شفاف و عزم جدی برای اجرای آن نقشه مسیر حرکت برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی را هموار کنند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تمامی نگاه ما معطوف به تحقق اقتصاد دانش‌بنیان مبتنی بر تولید کالا باشد و با مدیریت شایسته مصرف، راه را برای استفاده از همه ظرفیت‌ها بر دستیابی به اقتصاد مقاومتی و برابری چالش‌ها و مشکلات همواره نماییم.

ابوترابی‌فرد افزود: در فراز دیگری از بیانات رهبر معظم انقلاب مسائل جانبی مذاکرات هسته‌ای تبیین شد و خوشبختانه مجلس شورای اسلامی با نگاه به اصول تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب و مسائل ملی و با هماهنگی با قوای دیگر از تمام توان مجلس برای دستیابی به یک نتیجه مناسب با آرمان‌های نظام و اهداف ایران در مذاکرات بهره گرفته و مصوبه دیروز مجلس یک گام بلند برای خطوط تبیین شده در مذاکرات بود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن تشکر از برادران و مدیران در خط مقدم مذاکره با تلاش جدی برای حراست از منافع ملت ایران که تلاش می‌کنند و از چارچوب‌های تعیین شده برای دستیابی به یک موافقت‌نامه مورد قبول نظام و تامین‌کننده منافع ملی حمایت می‌کنیم و با اعتقاد بر اینکه آمریکا در برابر حرکت قانونمند ملت‌ها و ملت ایران برای دستیابی به حقوق قانونی خود ایستاده و قابل اعتماد نیست، برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنیم و امیدواریم که آنچه رقم می‌خورد منافع ملت ایران و مصلحت نظام را تامین کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.