قدس آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشکلات مطرح شده میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی درباره املاک و اراضی و کاربری فضای سبز بود که این موارد در حال رفع‌ شدن است.

مشکلات مطرح شده میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برطرف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن انتظاری‌هروی اظهار داشت: با رابطه با موضوعات اخیر نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و آستان قدس رضوی جلساتی را با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و شهردار مشهد برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این جلسه که با حضور کارشناسان ذی‌ربط مسائل و مشکلات به وجود آمده اخیر میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برطرف می‌شود و با این آستان مقدس که متعلق به امام رضا(ع) است و نقش بسزایی در پیشرفت شهر دارد هیچ مشکلی نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: مشکلات مطرح شده میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی درباره املاک و اراضی و کاربری فضای سبز بود که این موارد در حال رفع‌ شدن است و در جلسات تعاملی این مشکل را برطرف کردیم و شورای اسلامی شهر مشهد در تفریق بودجه سال 1392 اعلام کرد که شهرداری مشهد حسابرسی را به کار بگیرد تا اطلاع‌رسانی‌ها دقیق، شفاف و روشن باشد و حساب‌های آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد قلم به قلم رسیدگی می‌شود.

انتظاری‌هروی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی تأکید بر اجرای دقیق قانون کرده‌اند و در جلسه سران آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد برای حل مشکلات به وجود آمده طبق اصول قانونی پیش می‌رویم.

وی تأکید کرد: این شاخص بهترین ملاک برای آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد است و شورای اسلامی شهر مشهد هم بر آن نظارت دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.