قدس آنلاین – سبزوار : امام جمعه شهرستان ششتمد گفت : سال ۱۳۶۰ سالی پر از حوادث تلخ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و یکی از تلخترین این حوادث ، حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی می باشد.

شهید بهشتی دارای مدیریت قوی ، زبانی رسا و اندیشه ای سترگ بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم که بمناسبت هفته قوه قضائیه در جمع مردم سخن می گفت افزود: سیدالشهداء انقلاب و 72 تن از سیاستمداران و دولتمردان ما در این حادثه تلخ به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهید مظلوم دکتر سید محمد حسینی بهشتی از شخصیتها و شهدای شاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است  که علاوه بر اجتهاد در حوزه ، در دانشگاه نیز به درجه دکترا رسیده بودند تصریح کرد :این شهید بزرگوار دارای مدیریت قوی ، زبانی رسایی و اندیشه ای سترگ بود و از نکات بارز ایشان ، آشنایی و تسلط به چند زبان زنده دنیا بود .

امام جمعه ششتمد گفت: حضرت امام«ره» ایشان را فردی متعهد ، مجتهد ، متدین و علاقه مند به اسلام و مردم مطرح فرمودند و مظلومیت شهید بهشتی را از شهادت ایشان بارزتر برشمردند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم با بیان اینکه شهید بهشتی پایه گذار قضای نوین بود ادامه داد: قوه قضاییه در ایجاد امنیت و نظم در جامعه پررنگ می باشد ولی توقع مردم ششتمد از کادر دادگاه عمومی حضور بیشتر در جمع مردم است .

امام جمعه ششتمد یکی از دیگر از حوادث سال 60 را سوء قصد به جان مقام معظم رهبری برشمرد و یاد آور شد : در این حادثه که در مسجد ابوذر تهران اتفاق افتاد لطف خداوند شامل حال ملت ایران شد وخداوند خواست که این شخصیت ارزشمند را برای تداوم رهبری ، راه امام و سکا نداری انقلاب اسلامی حفظ کند. / انتهای پیام  

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.