قدس آنلاین – رها واعظی: یک تولید کننده ی فرانسوی اعلام کرده است که در اواخر ژوئن از یک کامپیوتر شخصی ۹۹ دلاری خود رونمایی خواهد کرد.

کامپیوتر ۹۹ دلاری با ویندوز ۱۰، کوچک تر از یک بسته آدامس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کامپیوتر شخصی جدید کمپانی فرانسوی که 99 دلار قیمت گذاری شده است و دارای ویندوز 10 می باشد دارای پورت HDMI برای اتصال به مانیتور و یا تلویزیون و پروژکتور است و در واقع یک تبلت بدون دوربین، باتری و یا صفحه نمایش می باشد.

پردازنده ی این کامپیوتر شخصی نسخه ی Z3735F اتم اینتل می باشد و باعث پایین بودن قیمت آن است، زیرا این پردازنده، یک پردازنده ی ارزان قیمت و کم هزینه برای تبلت های ویندوزی می باشد.

این کامپیوتر شخصی دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی می باشد و از یک اسلات کارت حافظه ی میکرو SD پشتیبانی می کند.

کامپیوتر جدید شرکت فرانسوی دارای بلوتوث 4.0، پورت USB و میکرو USB و همچنین Wi-Fi می باشد.

این سیستم کامپیوتری کوچک که به زحمت با یک بسته آدامس هم اندازه می شود، برای اکسل، پاورپوینت و وورد، از برنامه های آفیس گوشی ویندوزی استفاده می کند.

هر چند دستگاه های آندروید و IOS در حال حاضر قادر به نصب آفیس رایگان مایکروسافت برای ویندوز 10 می باشند، این کامپیوتر از آفیس گوشی ویندوزی استفاده می کند.

این کامپیوتر شخصی به همراه یک صفحه نمایش لمسی به بازار نیامده است و برای استفاده، قابل حمل در هر مکانی می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ديانت IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    3 2
    در اين اوضاع و احوال ما هنوز در گيريم با حجاب بانوان و اينكه باكدام پا(پاي چپ يا راست)بايستي وارد مكان‌هاي مختلف شويم. به قول كيهان : خواهرم تو فعلا حجابت را حفظ كن ببينيم چه مي‌شود