مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در خط یک قطار شهری مشهد برای بانوان یک رام قطار اختصاصی در نظر گرفته شده و به طور کلی یک سوم از مسافرین را بانوان تشکیل می‌دهند.

یک سوم مسافران قطار شهری مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند
 

به گزارش قدس آنلاین قاسم طاهری امروز در گفت‌وگو با  فارس در ارتباط با حضور بانوان در خط یک قطار شهری مشهد اظهار کرد: در خط یک قطار شهری مشهد برای بانوان یک رام قطار اختصاصی در نظر گرفته شده و همچنین بخشی از قطار نیز برای خانواده‌ها در حال خدمات‌رسانی است، به طور کلی یک سوم از مسافران ما را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: به طور میانگین روزانه 130 هزار نفر سفر توسط خط یک قطارشهری مشهد انجام می‌‌شود که یک سوم آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

طاهری بیان کرد: خدمات‌دهی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد 24 ساعته است به طوری که بعد از اتمام سرویس‌دهی کار تعمیر قطار و آماده‌سازی آن برای روز آینده انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه 30 هزار مسافر به مقصد حرم رضوی حرکت می‌کنند، گفت: در ماه مبارک رمضان نیز در قبل از افطار مسافران در مسیر خط یک قطار شهری مشهد شدت افزایش می‌یابد و بر همین اساس سرفاصله زمانی رسیدن قطارها را کاهش داده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.