ملی‌پوشان لهستانی با اعتراف به جو وحشتناک ورزشگاه آزادی از تجربه دیدار با ایران صحبت کردند.

ملی‌پوش لهستان: تابحال جوی مثل ورزشگاه ایران ندیده بودیم

به گزارش ایسنا، گروه B لیگ جهانی والیبال با حضور چهار تیم آمریکا، لهستان، ایران و روسیه از جذابیت و رقابت خاصی برخوردار بود. از همان ابتدا می‌شد پیش‌بینی کرد که مسابقات این گروه بسیار نزدیک و حساس دنبال شود چرا که تنها دو تیم راهی مرحله بعد لیگ جهانی می‌شوند. این در حالی است که از گروه A این رقابت‌ها که برزیل،‌ صربستان، ایتالیا و استرالیا در آن حضور دارند،‌ سه تیم به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند که نتایج ضعیف استرالیا از همان ابتدا تکلیف این گروه را مشخص کرد.

تیم ملی والیبال لهستان در یک دیدار مهم توانست ایران را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و گام بلندی برای رسیدن به مرحله بعد این رقابت‌ها بردارد. این در حالی بود که بیش از 12 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و سروصدای آن‌ها باعث شد که بازیکنان لهستان از پنبه در گوش‌هایشان استفاده کنند.

پایگاه اینترنتی polsat به ارزیابی خود از این دیدار پرداخت و گفت: لهستان در بازی نخست برابر ایران شکست خورد ولی توانست انتقام شیرینی از شاگردن کواچ بگیرد و با نتیجه 3 بر یک ایران را شکست دهد.

ماتیوژ بینیک بازیکن شماره 23 تیم لهستان که نقش مهمی در پیروزی این تیم برابر ایران داشت به شبکه تلویزیونی polsat لهستان گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که بازی در چنین جوی برای ما جدید و بسیار هیجان انگیز بود که تابحال آن را تجربه نکرده بودیم. تجربه خیلی خوبی به دست آوردیم. بازی کردن مقابل این هواداران متعصب چیز جدیدی بود. البته من از پنبه در گوشهایم استفاده نکردم و تنها تمرکزم روی تیم خودم بود و اینکه بتوانم بازی خودم را انجام دهم.

او ادامه داد: باید از یاروژ که به خوبی توانست جای خالی کورک را پر کند نیز تمجید کنم.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 15 جولای آغاز می‌شود و سه تیم از گروه A یعنی برزیل،‌ صربستان،‌ ایتالیا و دو تیم از گروه B آمریکا، لهستان یا ایران به همراه فرانسه تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ جهانی خواهند بود. در این بین فرانسه تنها تیم بدون شکست این فصل رقابت‌هاست که در یک سطح پائین‌تر بازی می کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.