قدس آنلاین: فرمانده انتظامي شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سه نفر از سارقاني که با استفاده از تاريکي شب به سرقت لوازم داخل خودروهاي پارک شده در حاشيه شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالي اقدام مي کردند خبر داد.

خودروهاي پارک شده در حاشيه شهر طعمه سارقان شبانه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ"جاويد مهري" در خصوص اجراي طرح مبارزه با سرقت هاي شبانه بيان داشت:در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مانه و سملقان، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستورکار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: کارشناسان دايره تجسس كلانتري اين شهرستان مأموريت ضربتي خود را با محوريت پيگيري سرقت لوازم داخل خودروهاي سواري آغاز کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه يادآور شد:پليس سه نفر از سارقان را که در حال سرقت لوازم داخل يک خودروي پرايد که در حاشيه شهر  پارک شده بود دستگير و در بازرسي هاي به عمل آمده از مخفيگاه اين متهمان مقداري لوازم مسروقه خودرو كشف کردند.

سرهنگ"مهري"افزود: متهمان اين پرونده در بازجويي هاي به عمل آمده به 5 فقره سرقت لوازم داخل خودروهاي سواري اعتراف و اذعان داشتند که با استفاده از تاريکي شب ، لوازم خودروهايي را که در حاشيه شهر پارک بودند را سرقت مي کردند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.