قدس آنلاین - مدير عامل شركت گاز خراسان رضوي گفت : بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده عمليات گازرساني به ۵۴ روستاي سطح استان كه از اوايل سال جاري آغاز شده است، در مدت ۱۰ تا ۱۴ ماه آينده به پايان خواهد رسيد.

عمليات اجرايي گاز رساني به ۵۴ روستاي خراسان رضوي آغاز شده است

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي، حبيب ا... صادقي با اشاره به آغاز عمليات اجرايي گاز رساني به روستاهاي استان در سال جاري گفت: در حال حاضر پيمانكاران در محور شهر ريوش و روستاهاي مجاور، روستاهاي عشق اباد و روستاهاي محور اقبالي و روح آباد؛ عمليات حفاري و احداث خطوط لوله گاز را آغاز كرده اند.

مدير عامل شركت گاز خراسان رضوي افزود: در شهرستان خوشاب نيز عمليات اجرايي گاز رساني به روستاهاي محور رباط جز و مشكان طي ده روز آينده آغاز مي شود.

حبيب ا...صادقي اعتبار اختصاص داده شده به اين پرو‍ژه هاي گاز رساني را بيش از 30 ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: در اين راستا 7 ايستگاه TBS با ظرفيت هاي 10 و 5 هزار متر مكعبي و يك ايستگاه CGS  به ظرفيت 30 هزار متر مكعبي احداث خواهد شد.

وي افزود : طول شبكه انتقال گاز و لوله گذاري در اين 4 محور به 330 كيليومتر مي رسد و پيش بيني مي شود بيش از 7 هزار انشعاب گاز در اين روستاها نصب گردد.

شايان ذكر است، عمليات گازرساني به بيش از 460 روستاي استان نيز با اعتباري بالغ بر 3400 ميليارد ريال نيز از محل اعتبارات بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال 93 در شرف پيمانسپاري مي باشدكه عمليات اجرايي آنها در سال جاري آغاز خواهد گرديد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.