رییس کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی گفت: توسعه فرهنگ کار آفرینی می‌تواند با کمک رسانه‌ها با سرعت گسترش یابد.

فرهنگ کارآفرینی با کمک رسانه‌ها توسعه یابد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، حسین قنبری ا در خصوص رسانه اظهار کرد: رسانه‌ها در بحث کارآفرینی نقش بسزایی دارند و توسعه فرهنگ کار آفرینی می‌تواند با کمک رسانه‌ها با سرعت گسترش یابد.

وی افزود: به نظر من رسانه می‌تواند در بحث کارآفرینی یک ویژه برنامه تلوزیونی مخصوص داشته باشد و مانند برنامه 90 به صورت انتقادی در این این خصوص راه‌اندازی شود تا مشکلات کارآفرینی در کشور و استان با سرعت حل شود.

قنبری بیان داشت: اگر رسانه‌ها  فرهنگ کارآفرینی را قبول داشته باشند در بحث گسترش آن نیز می‌تواند بسیار به کارآفرینی در سطح استان کمک کند و به نظر من باید در زمینه تشویق تولید داخلی رسانه‌ها بیشتر پای کار بیایند.

رییس کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی در خصوص برنامه‌های سفره‌های همدلی نیز گفت: من این برنامه را فرصتی مناسب در بحث کارآفرینی می‌دانم و امروز در سطح استان دارای طرفداران بسیاری دارد و به نظر من می‌تواند در خصوص موضوعات ویژه در ارتباط با شهر مشهد و زیارت تمرکز بیشتری داشته باشد  و حتی در بخش‌هایی از آن با توجه به اینکه در سراسر ایران این برنامه تلوزیونی طرفدار دارد می‌تواند ویژگی‌ها و موارد گردشگری شهر مشهد را به مردم سراسر ایران معرفی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.