قدس آنلاین -ایلام: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۲۰۸ دستگاه انواع خودرو سواری در ایلام توقیف شده است.

توقیف ۲۰۸ خودرو متخلف در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ نوراله خادم با بیان اینکه میزان خلافی پرداخت نشده این تعداد خودرو بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است، اظهارداشت: در اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي ، عوامل گشت پليس راهنمايي و رانندگي هنگام کنترل ترافيک ، در سه ماهه اول سال تعداد 208 دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافي بالاي ده ميليون ريال در معابر شهري متوقف و برابر مقررات با آنها برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه بيشترين تخلف مربوط به يک دستگاه سواري پژو با بيش از 45 ميليون ريال جرائم معوق بوده است، افزود: مالکین خودروهايي که جريمه آنان بيش از ده ميليون ريال باشد، پس از ابلاغ باید ظرف مدت يک ماه نسبت به پرداخت جريمه اقدام ننمايند، که در غیر اینصورت برابر مقررات رفتار خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام با بیان اینکه براي ارتقاء امنيت ترافيکي شهروندان، پليس با اجراي دقيق قوانين با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد: خاطرنشان ساخت: در اين راستا گشت هاي متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنيت ترافيک شهر نظارت مي کنند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.