قدس آنلاین_ رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: رسانه های غربی با هدف تغییر افکار جوانان توانستند هجمه فرهنگی را در جامعه ایجاد کنند.

متاسفانه الگویی برای معرفی شهر مذهبی نداریم/رسانه ها فرهنگ زیارت را تبیین کنند

محمد علما اظهار کرد: تحقیقات علمی روان شناسان نشان می دهد که یکی از اصول مهم در تربیت فرزندان، آموزش مباحث علمی با استفاده از مدل های مختلف رفتاری است تا از این راه تغییر در نوع نگرش نسل جوان ایجاد شود.
وی افزود: برپایی شهربازی دائمی آن هم با ایجاد فضاهای مختلف اعتقادی، انقلابی، مذهبی و مقاومت می تواند، نقش مهمی در معرفی شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 باشد.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام معرفی شده است و سران 51 کشور جهان اسلام در این شهر حضور خواهند یافت اما متاسفانه الگویی برای معرفی شهر مذهبی که سالانه پذیرای میلیون ها زائر است، نداریم.
وی با بیان اینکه جوانان ما نیاز دارند که مسائل جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت را با زبانی گویا آموزش ببینند، تصریح کرد: بخش های خصوصی به عنوان یک نهاد متمرکز و مردمی نقش بسزایی در برپایی چنین نمایشگاهی به صورت دائم دارند.
علما در پایان یادآور شد: با شناخت مسائل زیر بنایی و تاریخی شهر مشهد، باید راه حلی برای معرفی هر چه بهتر فرهنگ این شهر به دنیا پیدا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.