قدس آنلاین- تبریز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: میزهای تخصصی در خانه صنعت و معدن ارتباطات صنعتی با کشورهای خارجی را مدیریت می‌کنند.

میزهای تخصصی صنعت در آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسین نجاتی ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان با استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حمایت از تشکل‌های صنعتی تاکید و از برنامه‌های جدید در این زمینه خبر داد.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در شکل جدید خانه صنعت و معدن 12 تشکل صنعتی زیرمجموعه این خانه فعال خواهند بود.

 وی ادامه داد: انجمن‌ها زنده شده و شکل گرفته‌اند و با تشکیلات جدید و یا به همان شکل قدیم فعال شده‌اند.

نجاتی یادآور شد: مشکلات انجمن‌ها به صورت کارشناسی بررسی شده و مرتفع می‌شود و در صورتی که مشکلات در حد تشکیلات حل نشود مسائل در حالت کلان مدیریت می‌شود.

نجاتی افزود: انتقال بخشی از مسائل به حوزه استانداری با صلاحدید مسئولان امر صورت می‌گیرد و برخی از مشکلات با دستور استانداری قابل حل شدن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: پس از انتخابات اتاق بازرگانی، انتخابات خانه صنعت و معدن نیز برگزار شده و اعضای هیئت مدیره جدید معرفی شدند.

وی گفت: 4 میز تخصصی در خانه صنعت و معدن شکل گرفته که با کشور در ارتباط هستند و دو میز تخصصی دیگر نیز در حال شکل‌گیری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.