قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: راهپیمایی روز قدس بهترین پشتوانه ملت برای تیم مذاکره کننده است.

در برابر استکبار جهانی ذره‌ای از حق خود کوتاه نمی‌آییم

 

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در حاشیه راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: همه نظام‌های متکی به مردم فرصتی برای حضور مردمی در صحنه ایجاد می‌کنند تا مسائل مشخص شده خود را به بهترین شکل ممکن پیگیری کنند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در شرایط کنونی داعش جنایت می‌کند تا فلسطین به فراموشی سپرده شود، سعودی‌ها نیز با کشتار مردم یمن در ماه رمضان چهره خشنی از بعد شیطانی خود نشان دادند.

رشیدیان گفت: در شرایط کنونی که مذاکرات دنبال می‌شود این حضور پشتوانه محکمی برای اتحاد است و همدلی و همزبانی مورد نیاز کشور و تاکید رهبری را جامه عمل می‌پوشاند.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه اسلامی امروز برای دفاع از اسلام در صحنه حاضر شده است گفت: با توجه به رهنمودهای رهبری و سیاست‌های رئیس جمهور و مواضع وزیر خارجه مقید به نتیجه مثبت برای مردم ایران هستیم و پایبند به توافق بد نیستیم زیرا ملتی رشید و بزرگ داریم و منافع خود را بدترین شرایط نیز محقق می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در برابر استکبار جهانی ذره‌ای از حق خود کوتاه نمی‌آییم به ویژه در برابر آمریکا که در مذاکرات چندین بار سنگ‌اندازی کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.