عضو تیم تکواندو دانشجویان ایران با برتری مقابل حریف ساحل عاجی خود در مبارزه نهایی وزن ششم موفق به کسب مدال طلا شد تا کاروان ایران به چهارمین طلای خود در این دوره از مسابقات دست یابد.

چهارمین طلا برای کاروان ورزش ایران/ رجبی در تکواندو طلایی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره‌جنوبی، در مبارزه نهایی رقابتهای تکواندو وزن ۸۰- کیلوگرم بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان سعید رجبی تکواندوکار تیم اعزامی کشورمان مقابل "صالح سیسه" از ساحل عاج به میدان رفت و در پایان با پیروزی ۵ بر ۴ برابر حریف خود چهارمین طلای کاروان اعزامی دانشجویان در این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

رجبی امروز کار خود را با پیروزی ۱۴ بر ۳ مقابل  "جانین کابویا" از لیتوانی آغاز کرد و در ادامه  "محمد لوتالو" از انگلیس و دارنده مدال برنز المپیک را ۱۳ بر یک  ، "کان برک" از ترکیه را  ۷ بر ۶  و  "لیو ووی تینگ" از چین تایپه را ۶ بر ۵ شکست داد و راهی بازی نهایی شد.

همچنین جواد امیری در وزن ۵۸ - کیلوگرم با برتری ۱۵ بر ۸ مقابل "وادیم دیمیتروف" از مولداوی ، ۱۶بر ۷ مقابل "رومن ماسکوئرا" از کلمبیا و ۱۶ بر ۳ در پیکار با "هایکاز ساموئلیان"  از ارمنستان  به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. ولی در این مرحله پس از تساوی ۱۶بر۱۶ در مبارزه با "نورسلطان مامیف" از قزاقستان در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و به نشان برنز بسنده کرد.

هانیه اخلاقی دیگر تکواندوکار تیم اعزامی کشورمان بود که امروز با یک پیروزی برابر هنگ کنگ و شکست برابر ترکیه از دور مسابقات کنار رفت.

تیم تکواندو دانشجویان ایران با ۱۱ تکواندوکار دختر و پسر در بخش مبارزه در این دوره از مسابقات شرکت کرده است که تا کنون توسط آرمین هادی پور و سعید رجبی دو مدال طلا و جواد امیری یک مدال برنز کسب کرده است. اخلاقی و عیسی بیگ لو نیز از دور مسابقات حذف شده اند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.