رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دلیل درگیری مسلحانه یاسوج ایجاد مزاحمت برای ۲ خانوم بوده است، گفت: تشخیص مصادیق امر به معروف این درگیری برابر ماده ۱۵ قانون بر عهده دادگاه صالحه است.

تشریح آخرین وضعیت درگیری مسلحانه یاسوج

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار غلام‌عباس غلام‌زاده در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: حساسیت و دلسوزی خبرنگاران این استان در زمینه پیگیری و اظلاع رسانی شفاف درگیری مسلحانه شب 21 رمضان یاسوج در بلوار امام خمینی(ره) یاسوج ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه به محض وقوع حادثه جلسه فوق‌العاده عملیاتی برگزار و تیم ویژه جهت بررسی تکشیل دادیم، ابراز کرد:
جلسه فوق العاده عملیاتی انجام دادیم تیم ویژه تشکیل داده شد.

غلام‌زاده تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای شناسایی و دستگیری عاملان درگیری مسلحانه یاسوج استفاده کردیم به طوری که
9 نفر مورد تحقیق تا به 3 نفر اصلی رسیدیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برابر ماده 15 قانون باید در دادگاه صالحه مشخص بشه که این حادثه  مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: ساعت 2:30 دقیقه شب 21 رمضان دو خانم پیاده از میدان جانبازان به سمت عدل در حرکت بودند که دو نفر برای این خانم‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند.

غلام‌زاده افزود: 5 نفر در بلوار امام خمینی نشته بودند که بعد از مشاهده مزاحمت این افراد یکی از این 5 نفر بنام تیموری که در درگیری نیز جان باخت با مزاحمان 2 دختر درگیر و انها را رد می‌کند و بر می‌گردد کنار دوستانش می‌نشیند.

وی ابراز کرد: مزاحمان دو نفر دختر محل را ترک می‌کنند و بعد از نیم ساعت دوباره با خودروی سمند وارد محل شده و تیر اندازی کردند که در این بین 5 نفر و یک نفر نیز رهگذر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند که یک نفر بنام تیموری جان باخت و مابقی روانه بیمارستان شدند و هم اکنون 2 نفر از آنان نیز در بیمارستان بسر می‌برند و مابقی ترخیص شدند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این افراد شماره پلاک خودرو را دست کاری کرده بودند، گفت: این افراد 5 تیر شلیک و سریع متواری شدند.

غلام‌زاده افزود: سن عاملان درگیری مسلحانه یاسوج بین 23 تا 25 سال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.