مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی گفت: روزانه ۷ هزار مترمربع فرش ویژه مراسم تلاوت قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در رواق امام خمینی(ره) و صحن آزادی گسترده می شود.

روزانه ۷ هزار مترمربع فرش ویژه مراسم تلاوت قرآن در حرم رضوی گسترده می‌شود‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، غلامرضا باغشنی اظهار داشت: بر این اساس، رواق امام خمینی(ره) با حدود 3 هزار متر مربع فرش‌های دستباف بزرگ و صحن آزادی با نزدیک به 4 هزار متر مربع فرش ماشینی شرکت فرش آستان قدس رضوی مفروش می‌شود.

وی ادامه داد: فرش‌های ماشینی در صحن‌های حرم امام رضا(ع) به منظور استفاده در مناسبت‌های مختلف و برگزاری نمازهای یومیه و همچنین قالی‌های دستباف این شرکت در رواق‌های حرم مطهر رضوی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

باغشنی کیفیت بالای فرش‌ها را مهمترین ویژگی تولیدات این شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور میلیونی زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی، این فرش‌ها باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند، به همین منظور دقت در کیفیت فرش تولید شده، از اولویت‌های شرکت تولید فرش آستان قدس رضوی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی، این شرکت را بزرگترین تولید کننده فرش دستباف در ایران دانست و خاطرنشان کرد: در شرکت فرش آستان قدس رضوی سالانه 5‌ هزار متر مربع فرش دستباف نفیس برای استفاده در حرم مطهر حضرت رضا(ع) تولید می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.