قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریزصیانت از بیت المال را خط قرمز شهرداری عنوان کرد و افزود: از مدیرانی که در راستای رسیدن به این هدف گام بردارند، حمایت می کنیم اما در صورت مشاهده اسراف و وقوع هرگونه بی انضباطی مالی، با افراد، در هر جایگاهی که باشند برخورد می کنیم

شهردار تبریزصیانت از بیت المال را خط قرمز این شهرداری اعلام کرد

به گزارش قدس انلاین از تبریز، صادق نجفی  اظهار کرد: حجم متراکم پروژه های عمرانی فرصت مهمی است که باید فراتر از رویکردهای رایج شهری، موجب تحول اساسی شهر شود.


وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم مالی برای استمرار پرشتاب پروژه های عمرانی اندیشیده شده گفت: این امتیاز مهم به هیچ عنوان نباید زمینه کوتاهی در نحوه هزینه کردها را در پی داشته باشد.

نجفی افزود: در کنار مدیریت درآمد، مدیریت هزینه، اصل صرفه جویی در منابع و اجرای بهینه پروژه ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در بخش های مختلف جاری، صیانت از بیت المال و صرفه جویی در منابع نیز باید به طور کامل بارز باشد.

شهردار تبریز با بیان این که با اوج گیری فصل عمرانی، تکاپوی کارگاه های عمرانی در جای جای شهر افزایش یافته گفت: در چنین شرایطی نظارت مدیران و شهرداران مناطق بر روند اجرای پروژه های عمرانی ضروری بوده و علاوه بر تسریع در اجرا و ارتقای شاخص های کیفی، از حیف و میل مصالح نیز جلوگیری خواهد کرد.

نجفی صیانت از بیت المال را خط قرمز شهرداری عنوان کرد و افزود: از مدیرانی که در راستای رسیدن به این هدف گام بردارند، حمایت می کنیم اما در صورت مشاهده اسراف و وقوع هرگونه بی انضباطی مالی، با افراد، در هر جایگاهی که باشند برخورد می کنیم.

وی تاکید کرد: از مدیران مجموعه شهرداری نیز انتظار داریم همین قاطعیت را در زیرمجموعه خود اعمال کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.