قدس آنلاین- احمد فیاض: بنر تبلیغاتی نمایشگاه عکاسی «مشق» مرتبط با خانواده معظم شهداء توسط افراد ناشناس مورد تهاجم و پاره گردید.

هتاکی  به نمایشگاه عکس مرتبط با خانواده شهداء

بنابر گزارش قدس آنلاین؛ مقارن با شامگاه جمعه گذشته؛ دو فرد ناشناس به بنر تبلیغاتی این نمایشگاه در جایگاه تبلیغاتی نگارخانه رضوان مشهد، حمله و اقدام به کندن و پاره کردن آن نمودند. البته این اقدام غیرفرهنگی و رذیلانه در حالی توسط  این افراد صورت پذیرفت که آنان از ثبت و ضبط عمل زشت خود توسط دوربین مدار بسته نگارخانه غافل بودند!. با توجه به منحصر بفرد بودن این نمایشگاه که بر اساس گفته دبیر آن برای اولین بار در سطح کشور بصورت پروژه پایانی یک ترم واحد عکاسی مستند اجتماعی با محوریت خانواده های معزز شهداء پیاده سازی و عصر شنبه افتتاح گردید؛ این اقدام هنجارشکن  جای سئوال دارد.

گفتنی است نمایشگاه عکس «مشق» برگرفته از «خانواده شهداء»، با انتخاب آثار منتخب 61 دانشجوی مرکز علمی- کاربردی خبر مشهد، دانشگاه الزهراء(س) و هنرجویان هنرهای زیبای مشهد دیروز گشایش یافت.

مهدی زابل عباسی؛ دبیر و مدرس و راهنمای این نمایشگاه  با اشاره به چاپ کتاب مشق(خانواده شهید) به خبرنگار ما گفت: در این نمایشگاه از مجموع 104 قطعه عکس، تعداد 64 اثر در سایز 30 در 45 بصورت قاب شده جهت نمایش برای نمایشگاه انتخاب شده  و از همین تعداد، کتاب آن نیز به چاپ رسیده است. همچنین در حاشیه این نمایشگاه نشست های تخصصی و نقد آثار با حضور استادان و پیشکسوتان هنر عکاسی چون مرتضی لطفی، فرامرز عامل بردبار و مهدی زابل عباسی برگزار می شود.

علاقمندان می توانند تا 25 تیرماه همه روزه، صبح از ساعت 9 الی 12 و عصر 16 تا 19 جهت بازدید از این نمایشگاه به نگارخانه رضوان مشهد واقع در خیابان کوهسنگی 17 مراجعه نمایند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.