قدس آنلاین: بيش از ۶۰۹ هزار مشترك تلفن همراه در استان خراسان شمالي از خدمات مختلف همراه اول در سراسر شهرها و ۳۵۰ روستاي استان بهره مند هستند.

 بهره مندي بيش از ۶۰۰ هزار مشترك از خدمات همراه اول در خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مدير عامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالي در نخستين مراسم قرعه كشي همراه اول در اين استان با بيان اين خبر گفت:ضريب نفوذ تلفن همراه در خراسان شمالي 68 درصد بوده و 1500 كيلومتر از جاده هاي اصلي ،بين فرمانداريها و جاده هاي ريلي استان زير پوشش همراه اول مي باشند.

مهندس سالاري افزود :در حال حاضر 380 سايت تلفن همراه اول در استان در مدار قرار دارد و اين در حالي است كه اين آمار طي دو سال اخير با افزايش دو برابري به اين رقم رسيده است.

وي خاطر نشان كرد: مخابرات خراسان شمالي به عنوان نماينده شركت ارتباطات سيار در راستاي ارائه خدمات هر چه مطلوبتر و همچنين توسعه تجهيزات ارتباطي از ابتداي سال جاري موفق به نصب و راه اندازي 89 سايت همراه اول در استان شده است .

وي همچنين با اشاره به راه اندازي نسل جديد ارتباطات در استان و نصب سايتهاي 3G گفت:هم اكنون تعداد 30 سايت 3G در خراسان شمالي مورد بهره برداري قرار دارد و بزودي با توسعه خدمات و امكانات ارتباطي ، نسل سوم ارتباطات به شهرستانهاي مختلف استان خواهد رسيد .

مهندس سالاري در ادامه با اشاره به هزينه هاي بالاي تامين زير ساختهاي ارتباطي و همچنين هزينه هاي انجام شده در برگزاري جشنواره هاي مختلف در راستاي قدرداني از وفا داري مشتركين اظهار داشت:به منظور رفاه حال مشتركين و تامين نيازهاي روز ارتباطي ايشان از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم كرد.

معاون تجاري شركت مخابرات استان نيز در بخش ديگري از اين مراسم گفت: با ورود شركت مخابرات به عرصه خصوصي و وجود رقباي مختلف بويژه در بخش تلفن همراه ، ارائه خدمات ارتباطي ديگر از انحصار كامل شركت مخابرات خارج شده و با فضاي رقابتي ايجاد شده چابكي و تلاش بيشتري در اين عرصه بوجود آمده است. محمود گريانلو افزود:خوشبختانه مخابرات خراسان شمالي در برنامه هاي شركت ارتباطات سيار تا به حال با مشاركت مناسب كاركنان حوزه هاي مختلف از تارگت مورد نظر بالاتر بوده و سهم بازار بيشتري را به خود اختصاص داده است.

وي در پايان خواستار همكاري و مشاركت بيشتر كاركنان بويژه ادارت تابعه شهرستان در برگزاري جشنواره ها و كمپين هاي مختلف شد.

انتهای خبر/.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.