پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان، مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان را پیگیری کنند و عزم بیشتری در جذب اعتبارات داشته باشند.

جذب اعتبارات استانی عزم بیشتر مسؤولان را می طلبد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید محمدحسین میرمحمدی  در جلسه شورای اداری که در مجتمع فرهنگی، آموزشی معلم برگزار شده بود، بیان داشت: کارگروهی با هدف رفع موانع تولید در اصفهان تشکیل شده است و تصمیمات خوبی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اتخاذ شده و در این کارگروه تفویض اختیارات اقتصادی به استان واگذار شده و دیگر لازم نیست فعالان اقتصادی برای کارهای خود به تهران مراجعه کنند.

وی خواستار پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان شد و تصریح کرد: در برخی از حوزه‌ها اعتبارات اختصاص یافته است بنابراین مسئولان شهرستان در پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری باید عزم بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، به منطقه ویژه اقتصادی که قرار است در گلپایگان ایجاد شود اشاره کرد و گفت: این منطقه یک ظرفیت مناسب محسوب می‌شود و اگر تعللی در ایجاد زیرساخت‌ها داشته باشیم یکی از شهرستان‌های مجاور در این رقابت پیروز می‌شود.

میرمحمدی با بیان اینکه سیستم فاضلاب با توان مردمی عملیاتی می‌شود، تاکید کرد: نباید منتظر اعتبارات دولتی در این زمینه باشیم و باید مانند شهرهای دیگر با کمک شورای شهر و آبفا و کمک‌های مردمی، بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کنیم تا زودتر پروژه فاضلاب شهری آغاز شود.

وی خواستار نظارت بیشتر بر بانک‌های بخش‌ خصوصی و حتی دولتی شد و افزود: برخورد بانک‌ها با ارباب رجوع‌ها خوب نیست و اگر فردی خواستار دریافت تسهیلات و وام هر چند اندک باشد سنگ‌اندازی‌های زیادی انجام می‌دهند و باید نظام ارزش‌یا‌بی در مورد بانک هم صورت گیرد.

رئیس اداره بهزیستی گلپایگان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: بهزیستی به معنای زندگی بهتر در بعد جسمی و روانی است و سازمان بهزیستی در چهار حوزه توان‌بخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی به فعالیت می‌پردازد.

حسن مرادی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 700 معلول در حوزه توان‌بخشی در شهرستان گلپایگان زندگی می‌کنند، تصریح کرد: در حوزه اجتماعی، 400 خانوار و مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی گلپایگان هستند.

وی به حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز پرداخت و بیان کرد: اجتماعی‌کردن اعتیاد در دستور کار قرار دارد و اولویت امسال بهزیستی اجتماع محوربودن در همه اقشار جامعه است.

رئیس اداره بهزیستی گلپایگان تاکید کرد: در ماه رمضان امسال با کمک خیرین، 12 میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شد و با این مبلغ سبدهای غذایی در‌اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.