خیرین نیک اندیش در شهرستان پاکدشت در آیین نهمین جشن گلریزان دو میلیارد ریال برای کمک به آزاد زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان اهدا کردند.

خیرین دومیلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد درپاکدشت اهدا کردند

به گزارش ایرنا در این مراسم که شامگاه یکشنبه در شهرک صنعتی عباس آباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد این مقدارکمک های خیرّین نیک اندیش در قالب وجه نقد، پرداخت چک و قبول تعهد برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد پاکدشت از توابع استان تهران جمع آوری شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت در این آیین گفت: کمک به نیازمندان و افراد گرفتار از سنت های حسنه نبی اکرم (ص) اسلام است و این سنت حسنه باعث می شود تا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شود.

رحیم علیش پور افزود: تنها به فکر دیگران بودن و حال آنان را پرسیدن برای کاهش آلام انسان ها کافی نیست بلکه باید به فکر تنهایی آنان نیز بود و برای هایی از آنان کاری اساسی صورت داد.

وی گفت: برخی از افراد به هر دلیلی در زندان به سر می برند که نه تنها خود آنان که خانواده آن ها نیز نیاز به توجه دارند تا گرفتاری ها و مشقت های زندگی آنان کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: همه افراد جامعه به امنیت پایدار نیاز دارند و برای به دست آوردن این مهم نیاز است برخی از افراد برای متنبه شدن در زندان به سر برند ولی وقتی سرپرست خانواده به زندان انداخته می شود، خانواده او در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند که در این راستا انجمن حمایت از زندانیان تلاش دارد تا با رسیدگی به خانواده آنان را از آسیب های اجتماعی مصون نگاه دارند.

علیش پور گفت: کمک به خانواده زندانیان باعث بازسازی شخصیت و اصلاح و ارشاد آنان شده و سبب می شود تا فرد زندانی به مسیر حق و حقیقت باز گردد.

دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت افزود: برای آن که فرد زندانی پس از آزادی بار دیگر به سمت کارهای خلاف قانون نرود باید زمینه بازگشت آنان به جامعه فراهم شود و با ایجاد فرصت های شغلی مناسب ، آنان را از انحراف مجدد مصون نگاه داشت.

وی گفت: اکنون در پاکدشت حدود 600 نفر به دلایل مختلف در زندان به سرمی برند که دولت هزینه نگهداری آنان را پرداخت می کند ولی خانواده آنان برای رفع مشکلات خود به کمک خیرّین نیک اندیش نیاز دارند.

علیش پور افزود: سال گذشته با کمک خیرّین نیک اندیش شهرستان پاکدشت 200 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی گفت: انجمن حمایت از زندانیان در طول سال از خانواده زندانیان با کمک های مادی و غیر مادی حمایت می کند در ایامی مانند بازگشایی مدارس ، ماه مبارک رمضان و عید نوروز کمک های ویژه خود را به آنان اعطا می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.