جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: پلیس راه این استان برای کنترل و نظارت بر موج دوم سفرهای تابستانی اقدامات ویژه ای را در دست اقدام دارد.

تدابیر پلیس راه خراسان رضوی برای نظارت بر موج دوم سفرهای تابستانی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ یعقوب لطیف روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به موج دوم سفرهای تابستانی از 25 تیرماه لغایت چهارم مهرماه امسال و افزایش زائران و مسافران ورودی و خروجی خراسان رضوی در این مدت پلیس راه با 150 گشت محسوس و 30گشت نامحسوس بر جاده های استان نظارت خواهد داشت.

وی اظهار کرد: تسهیل در رفت و آمد، تعامل با گروه های هلال احمر و امداد و نجات جاده ای، تقویت سامانه ثبت ساعت ناوگان و کنترل عملکرد رانندگان اتوبوسهای بین شهری با بهره گیری از سامانه های 110 و 120 ، نظارت بر تردد وسایل نقلیه با بهره گیری از دوربین های ثابت و سیار و جلوگیری از حمل مسافر در قسمتهای بار وانت بارها و کامیونها از جمله اقدامات پلیس راه در این زمینه می باشد.

وی گفت: پلیس راه در طول سال و از جمله در ایام اوج سفر با تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت، سبقت غیر مجاز و انجراف به چپ برخورد می کند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به افزایش حجم زائران ورودی از 25 تیرماه و در آستانه تعطیلات عید سعید فطر به استان خراسان رضوی از مسافران خواست با مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، سفر خوش و ایمنی را برای خود و همسفرانشان فراهم آورند.

وی افزود: 23 ایستگاه پلیس راه نظارت و کنترل بر تردد وسایل نقلیه در جاده های استان خراسان رضوی را بر عهده دارند.

این استان با 21 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی، 120 کیلومتر آزاد راه و هفت هزار کیلومتر بزرگراه رتبه نخست حمل مسافر جاده ای و ریلی کشور را دارد و جزو استانهای دارای بیشترین بزرگراهها است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.