استاندار تهران با بیان اینکه دولت برنامه رسمی برای برگزاری جشن در صورت کسب توافق با طرف های غربی ندارد گفت: تدابیر لازم برای حضور و شادمانی مردم در سطح شهر تهران پس از اعلام توافق هسته ای در نظر گرفته شده است.

استاندار تهران از آمادگی پایتخت برای برگزاری جشن مردمی موفقیت هسته ای خبر داد

به گزارش قدس آنلاین،  سید حسین هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تلاش های مذاکره کنندگان در دفاع از حقوق هسته ای کشور در حال به ثمر نشستن است افزود: در پی هماهنگی با پلیس تهران بزرگ تدابیر لازم برای برگزاری جشن احتمالی هسته ای توسط شهروندان تهرانی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: به لطف خدا توافق هسته ای در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای منافع و مصالح ملی و کشور در مراحل پایانی و موفقیت آمیز خود قرار دارد که به همین دلیل از اعضای مذاکره کنندگان هسته ای ایران کمال تشکر را داریم.

استاندار تهران با بیان اینکه از نشاط اجتماعی برای موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنیم، تصریح کرد: دولت جشن پیروزی هسته ای را رسما اعلام نکرده اما از نشاط خودجوش مردم در خصوص موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنیم و تسهیلات لازم نیز فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    1 0
    باباجمع کنید این برنامه ها رواگه می خواهید برقصیدبهونه زیاده. واقعا که همه سر کاریم ها...
  • علی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    اگر موفقیتی در کار باشد باید دید
  • حسین IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    1 0
    واقعا چقدر مسئولین دولتی از مسائل سیاسی دورند یا اینکه بخاطر منافع جناحیشان منافع ملی را فدا میکنن آخه کسی نیست بگه لااقل به فردای توافق فکر کنید که هیچ تغییری در زندگی مردم حاصل نخواهد شد آنوقت میخوای چطوری دوباره بدوزیش