پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به استقرار ۶۵۹ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان اصفهان در سال جاری، گفت: از پایگاه‌های مذکور ۱۹۰ پایگاه در مساجد،۱۰پایگاه بسیج، ۲۳ مرکز نیکوکاری و ۲۱ پایگاه حمایت از زندانیان برای جمع‌آوری فطریه‌ در روز عید سعید فطر در استان مستقر می‌شوند.

در استان اصفهان۶۵۹ پایگاه زکات فطریه را جمع‌آوری می کنند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مهدی مجلس‌آرا در مورد پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه اظهار کرد: همزمان با اعلام زمان عید سعید فطر، تمام دفاتر این نهاد در روز عید و فردای آن روز برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره روزه‌داران دایر است.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های کمیته امداد در بقاع متبرکه، امامزاده‌ها، میادین اصلی شهر، مساجد و شبکه‌های نیکوکاری برپا می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته مردم اصفهان مبلغ 5 میلیارد و 997 میلیون ریال زکات فطره عام، 650 میلیون ریال کفاره عمد و 3 میلیارد و 600 میلیون ریال کفاره غیر عمد به پایگاه‌های کمیته امداد پرداخت کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خاطرنشان کرد: مبلغ تعیین شده فطریه امسال برای هر نفر حداقل 50 هزار ریال، کفاره روزه غیرعمد برای هر روز حداقل 15 هزار ریال و  کفاره روزه عمد حداقل 900 هزار ریال اعلام شده است.
مجلس‌آرا ابراز کرد: امسال 659 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره در کل استان پیش‌بینی شده است و از پایگاه‌های مذکور 190 پایگاه در مساجد،10پایگاه بسیج، 23 مرکز نیکوکاری و 21 پایگاه حمایت از زندانیان برای جمع‌آوری فطریه‌ در روز عید سعید فطر در استان مستقر می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.