پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری پنجمین جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری های خراسان شمالی همزمان با هفدهم مرداد و روز خبرنگار خبر داد.

پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ناصر هدایتی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در دو بخش مسابقه و ویژه برگزار می شود که بخش مسابقه این جشنواره در قالب های یادداشت، مقاله و سرمقاله، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس و طنز(تصویری) برگزار شده و بخش ویژه نیز شامل مقالات تحلیلی مندرج در مطبوعات و خبرگزاری ها با موضوع شعار سال(دولت و ملت، همدلی و همزبانی) خواهد بود.

وی در مورد شرایط و مقررات شرکت در جشنواره، اظهار داشت: آثار ارسالی می بایست از تاریخ ابتدای مرداد ماه سال ۹۳ تا پایان تیرماه سال ۹۴ در مطبوعات و خبرگزاری ها منتشر شده باشند.

وی افزود: هر فرد می تواند حداکثر در دو رشته با ارائه حداکثر دو اثر در هر رشته در پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های خراسان شمالی شرکت کند.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان شمالی اضافه کرد: در این جشنواره همانند دوره های پیشین آثار و مطالب بدون امضا و یا با امضای مستعار پذیرفته نمی شود.

وی همچنین در مورد زمان و نحوه ارسال آثار نیز گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست آثار خود را حداکثر تا تاریخ اول مرداد ماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان ارتش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنورد، دفتر خانه مطبوعات خراسان شمالی تحویل دهند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.