قدس آنلاین : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متن جمع‌بندی هسته‌ای یک متن حقوقی است و باید کارشناسان حقوق بین‌الملل و همچنین طبق قانون شورای امنیت ملی، متن اصلی را بخوانند و بررسی کنند.

متن اصلی توافق باید توسط کارشناسان حقوق بین‌الملل بررسی شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگارما ، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی تیم مذاکره‌کننده ایرانی افزود: تیم مذاکره‌کننده ایرانی پس از 23 ماه در برابر نمایندگان 1+5 با همه فشارها، تلاش‌ها و زحمات و خستگی‌های سفرهای متعدد شبانه‌روزی به این امر دست یافته‌اند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده ایرانی به تعبیر رهبری اشخاص متدین و متعهد هستند،اظهارداشت: البته باید با توجه به سوابق گذشته و بدعهدی‌های صورت گرفته از سوی طرف مقابل، روی مطالب واژگان دوپهلو و قابل تفسیر دقت نظر بیشتری داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اکنون دولت، ملت و مجلس نباید خیلی شتاب‌زده و ذوق‌زده عمل کنند، چرا که هنوز واقعا کم و کیف توافق و برجام هسته‌ای مشخص نیست و متن مذکور یک متن حقوقی است و باید کارشناسان حقوق بین‌الملل و همچنین طبق قانون شورای امنیت ملی، متن اصلی را بخوانند و بررسی کنند.

وی ادامه داد: هر نوع موضع‌گیری و ارائه تحلیل باید منوط به ارائه گزارش و تفسیر کارشناسان امر از سوی شورای امنیت ملی و مجلس باشد، تا بر اساس آن گزارش بدانیم تا چه میزان به موفقیت رسیده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.