عضو مجلس خبرگان رهبری، موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را باعث ارتقای جایگاه بین المللی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

موفقیت تیم هسته ای جایگاه بین المللی نظام اسلامی را ارتقاء داد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود : تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد.


وی اظهار داشت: پیشنهاداتی که بعد از این توافق برای سفر به جمهوری اسلامی، ارتباطات و مراودات فی مابین از سوی کشورهای مختلف انجام شده، نشانگر موفقیت تیم هسته ای ایران در مذاکرات بوده است.

وی همچنین عصبانیت دشمنان اسلام بویژه اسرائیل غاصب را دلیل دیگری از موفقیت های تیم هسته ای دانست و گفت: عصبانیت دشمنان نشان می دهد که توفیقات مناسبی در این مذاکرات نصیب ملت ایران شده است.

واعظ موسوی موفقیت تیم هسته ای ایران را نشات گرفته از هوشیاری آنها، پایداری ملت، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و فعالیت های سیاسی مناسب دولت یازدهم دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امید است در عین عدم اطمینان به طرف مقابل بتوانیم با استفاده از انسجام، همدلی و همزبانی، این فرصت پیش آمده را قدر بدانیم و علاوه بر آثار واقعی از آثار روانی آن نیز در مسیر رفاه، آرامش و راحتی ملت ایران استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران برای دستیابی به این توفیقات مشکلات زیادی را تحمل کرده و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

وی گفت: ما باید قدردان نعمت بزرگی که به دلیل پیروی از اوامر ولی امر مسلمین و پاسداری از خون شهدای هسته ای برای ما حاصل شده ، باشیم و دراین راستا زمینه تقویت جایگاه بین المللی نظام اسلامی را فراهم کرده و خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی باشیم.

ایران و دولت های عضو گروه 1+5 پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده، سرانجام روز سه شنبه هفته جاری برای رفع سوء تفاهم ها در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران و همزمان لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به توافق رسیدند.

در نتیجه این توافق که با رعایت چارچوب ها، دستورالعمل ها و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران تدوین شد، دستاوردهایی در حوزه هسته ای و لغو تحریم ها برای ایران حاصل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.