پیشنهاد سردبیر

پیمان طالبیان : توافق امیر قلعه نویی و مالک باشگاه ملوان بندر انزلی به اندازه ای خبرساز بود که در چند دقیقه کوتاه این ماجرا به تیتر نخست بسیاری از خبرگزاری های رسمی کشور تبدیل شد، 

 شاید قلعه نویی قید ملوان را بزند!

هرچند حالا همه قلعه نویی را سرمربی جدید این تیم لیگ برتر قلمداد می کنند اما به نظر می رسد این همکاری هنوز قطعی نیست و ممکن است تا قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر این همکاری به سرانجام نرسد.

گفته می شود امیر قلعه نویی برای امضای قرارداد با ملوان بندر انزلی چند پیش شرط مهم تعیین کرده است و تاکید داشته چنانچه این اتفاقات عملی نشود، از امضای قرارداد با این باشگاه صرفنظر خواهد کرد، مهمترین پیش شرط قلعه نویی حفظ بازیکنان فصل گذشته بوده است و دومین مطلب خریدهای جدید باشگاه که این مساله ارتباط مستقیمی با پیش شرط سوم قلعه نویی دارد که شرط سوم تضمین در پرداخت های به موقع و وصول تمام مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی است. از آنجا که هنوز شروط قلعه نویی از سوی مالک تازه وارد ملوان عملی نشده است ممکن است قطع همکاری قلعه نویی و ملوان جدی شود،چون از انزلی خبر می رسد مالک ملوان آنقدرها هم که مدعی شده متمول نیست و به همین دلیل هم علی دایی به وعده های مالی وی اعتماد نکرد و از حضور در ملوان منصرف شد. اکنون قلعه نویی نیز نگران است که پس از حضور در انزلی مالک ملوان به وعده هایش عمل نکند و او و شاگردانش از نظر مالی با مشکل مواجه شوند. منابع خبری نزدیک به قلعه نویی در آستانه سفر این مربی به شمال کشور مدعی شدند اگر ظرف 48 ساعت آینده خواسته ها و انتظارات امیر قلعه نویی برآورده نشود وی از امضای قرارداد رسمی با این باشگاه خودداری خواهد کرد.

گویا مشاوران قلعه نویی به وی هشدار دادند اگر ملوان بدون مشکل بود علی دایی هرگز قید این همکاری را نمی زد اما وقتی دایی از امضای قرارداد با این مجموعه صرفنظر کرد مشخص است مشکلاتی وجود دارد. به همین دلیل آنها تنها راه حل برطرف شدن این شائبه را عملی شدن پیش شرط های قلعه نویی ذکر کردند تا مشخص شود اظهارات بهشتی با واقعیت همخوانی دارد یا یک جوسازی رسانه ای بوده است.

گفته می شود اگر ظرف 48 ساعت آینده توقعات و خواسته های امیر قلعه نویی برآورده نشود، این مربی انزلی را به مقصد تهران ترک خواهد کرد چون اعتقاد دارد تا قبل از شروع تعطیلات نیم فصل دوم می تواند با پیشنهادی اغواکننده تر آن هم در پایتخت فعالیت خود را به عنوان سرمربی در لیگ برتر دنبال کند. حالا باید دید آیا بهشتی می تواند همکاری خود را با امیر قلعه نویی تداوم بخشد؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    تا همین الان هم بهشتی به هدف خودش که دورخیز کسب شهرت برای انتخابات بوده رسیده دیگه بقیه ش براش زیاد مهم نیست