علی عبداحد: مسابقات بسکتبال جام رمضان یادواره تجلیل از استاد احمد کاوه راد، از بازیکنان بااخلاق و اسبق تیمهای خراسان، ...

آشتی کنان پیشکسوتان با خانه بسکتبال

  با شرکت پنج تیم از شهرستانهای تربت حیدریه، کاشمر، نیشابور، تایباد و سبزوار و 10 تیم ستارگان داریوش، داتیست، مهریار شرق، آریا، ترافیک شهرداری، فرش مشهد، آریا، نظام مهندسی، امید پارسا و پاسارگاد از مشهد به پایان رسید.

در پایان این مسابقات تیمهای پارسا، مدیار شرق و فرش مشهد در سکوهای اول تا سوم ایستادند. تیمهای شرکت کننده در دور مقدماتی در سه گروه قرار گرفتند و پس از انجام 30 دیدار، از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کردند.

در مرحله رده‌بندی تیم جوان فرش مشهد توانست 86 بر 71 ترافیک شهرداری مشهد را شکست دهد و به مقام سوم دست یابد.

دو تیم بدون شکست پارسا و مدیار شرق برگزارکننده فینالی به یادماندنی در حضور جمع بسیاری از پیشکسوتان و قهرمانان سالهای دور و نزدیک بسکتبال خراسان بزرگ بودند. اگرچه نتیجه پایانی دو تیم قدرتمند پارسا و مدیار شرق 118-90 و با برتری و قهرمانی پارسا همراه بود، اما وجه متمایز این فینال با مسابقات دیگر شور و هیجانی بود که در سالن خانه بسکتبال به خاطر حضور پیشکسوتانی که سالها قدم به سالن مسابقات نگذاشته بودند، به چشم می‌خورد.

مسعود شفا که خود از قهرمانان محبوب و ملی پوش اسبق و مسؤول کمیته پیشکسوتان بسکتبال است، به خبرنگار ما گفت: افتخار می‌کنم چندین روز وقت گذاشتیم تا بتوانیم با تمامی عزیزان ارتباط برقرار کنیم و این بزرگواران با قدوم خود سالن خانه بسکتبال را مزین نمایند.

این آشتی کنان پیشکسوتان با خانه بسکتبال می‌تواند یکی دیگر از گامهای مثبت آقای پوررضایی در شروع کارش باشد، زیرا هنوز هم بر این عقیده‌ایم که در پازل بزرگ تخصصی بسکتبال استان، هنوز جاهای خالی به چشم می‌آید که با تکمیل آن و حضور صاحبان تجربه و فن و با عنوان مشاوران بی‌غرض و مرض می‌تواند نقشه راه آینده بسکتبال استان باشد.

 در حاشیه:

     مسابقات در طول برگزاری از نظم خاصی برخوردار بود، اما اعتراض تعدادی از مربیان و بازیکنان به داوری‌ها چاشنی تلخ بعضی از بازی‌ها بود، بخصوص اینکه به نظر می‌رسید تعدادی از داوران که مدتی از داوری‌ها دور بوده‌اند، لحظاتی را از جریان بازی عقب می‌ماندند!

     در حالی که تیمهایی از شهرستانها شایستگی حضور در جمع چهار تیم رده‌بندی و فینال را داشتند، جام اخلاق به تیم کاشمر تعلق گرفت و مسعود هنرور بازیکن جوان نیشابور پدیده مسابقات معرفی شد.

     محسن صادقی، معاون سیاسی امنیتی استانداری و سیدکمال الدین حسینی، مدیرکل اجتماعی خراسان رضوي با عنوان میهمانان ویژه و نیز کوروش صبوریان، مدیرکل تربیت بدنی و جوانان و هوشنگ ولی‌پور، معاون اداره کل تا پایان مراسم در سالن حضور داشتند.

     در مراسم فینال از سوی هیأت استان هدایایی با حکم قرعه بین حاضران در سالن اهدا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.