قدس آنلاین: دبیر ستاد بزرگداشت روز صنعت، معدن گفت: اجلاس فصلی دبیران خانه‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور و مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن سوم و چهارم مرداد ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در مشهد برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اجلاس فصلی دبیران خانه‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور و مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن سوم و چهارم مرداد ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

فیروز ابراهیمی دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و دبیر ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن در این باره در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال مراسم روز صنت و معدن متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و بخشی گنجانده شد که دارای ارزش بسیار است که جایش در چنین مراسمی خالی بود و آن قدرانی از اصحاب رسانه بود.

وی افزود: در سال جاری به دنبال قدرشناسی از اصحاب رسانه بودیم و از آثار برتر حوزه اقتصاد تقدیر می‌کنیم.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جشنواره رسانه و تولید ملی 340 اثر رسید که 273 اثر آن به مرحله داوری رسید و پس از 3 مرحله داوری 15 اثر برتر در 5 حوزه خبر، گفت‌وگو، گزارش، یادداشت و بخش ویژه معرفی شدند که در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

ابراهیمی تصریح کرد: در بخش خبر رتبه اول نداشتیم و علی بیات از روزنامه خراسان و سیدمحمد شخص امام‌پور از خبرگزاری تسنیم رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی تأکید کرد: در بخش گفت‌وگو مهدی عسکری از روزنامه خراسان، زهره الوندی از روزنامه همشهری و حسین کوهزاد از هفته‌نامه اقتصاد آسیا رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر ستاد بزرگداشت روز صنعت، معدن عنوان کرد: در بخش گزارش عاطفه چوپان از خبرگزاری ایسنا و فاطمه یوسفی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول مشترک و علیرضا ظهیری از روزنامه شهرآرا رتبه دوم را کسب کردند.

ابراهیمی گفت: در بخش یادداشت سعید کوشافر از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، علی خسروشاهی از هفته‌نامه نخست و نسیم سهیلی از پایگاه خبری جوان آنلاین رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش ویژه زهرا صفدری از روزنامه دنیای اقتصاد، علی محمدزاده از روزنامه قدس و مهسا رهنما از روزنامه شهرآرا رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: در این جشنواره تمامی رسانه‌های نوشتاری و مجازی همچون روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، هفته‌نامه‌ها و ماه‌نامه‌ها دیده شدند و حتی آثار بسیار زیادی خارج از استان به جشنواره رسید و بنا داریم تا جشنواره رسانه و تولید ملی را در سال آینده به صورت کشوری برگزار کنیم.

ابراهیمی اذعان داشت: در بخش ویژه حوزه قاچاق کالای استان به صورت ویژه از این موضوع استقبال کرد و در شش ماه دوم امسال جشنواره‌ای برگزار می‌کند تا از برگزیدگان آثار برتر تقدیر به عمل آورد.

وی بیان داشت: سالانه بالغ بر 20 میلیارد دلار قاچاق وارد کشور می‌شود که موجب فرصت سوزی شده و دردهای بسیار زیادی بر جامعه و خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

دبیر ستاد بزرگداشت روز صنعت، معدن خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در خراسان رضوی نگران‌کننده است و امیدواریم پس از رفع تحریم‌ها دولت تدبیری جدی بیندیشد، زیرا اگر در بحث تولید ملی هزینه کنیم قاچاق کالا هم کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.