قدس آنلاین : تعزیرات حکومتی پنجمین مرحله طرح صیانت از سلامت شهروندان را در استان آغاز کرد.

مجموعه های آبی زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

به گزارش قدس آنلاین حمید رضا کریم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از آغاز مرحله پنجم طرح ویژه صیانت از سلامت شهروندان خبر داد.

او گفت: در راستای دفاع از حقوق شهروندی مرحله پنجم طرح صیانت از سلامت شهروندان توسط اداره کل تعزیرات حکومتی و با همکاری دستگاههای متولی با هدف سلامت جوانان و ورزشهای آبی از اول مرداد ماه به اجرا در می آید.

وی اظهار داشت: از آنجا که در شروع فصل گرما تعداد زیادی از شهروندان و به ویژه جوانان به مراکز تفریحی ورزشی  و مجتمع های آبی مراجعه می کنند و عدم مراقبت لازم و قانونی متصدیان این مراکز می تواند موجبات آلودگی و در نتیجه گسترش سطح بیماریهای واگیر دار انسانی را فراهم آورد لذا در همین راستا این اداره کل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه های بهداشت و بازرسین اداره کل تربیت بدنی و سازمان صنعت،معدن و تجارت ، نیروی انتظامی, صدا و سیما و دادگستری استان از اول مرداد ماه به مدت 10 روز اقدام به بازرسی از این مراکز می نمایند تا ضمن تامین و اطمینان از سلامت مجموعه های آبی با متخلفین احتمالی برخورد قانونی صورت پذیرد.

وی افزود: بدیهی است در این خصوص چنانچه شهروندان شکایاتی داشته باشند می توانند توسط شماره تلفن های : بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت 124 و  37243155 تعزیرات حکومتی و سامانه پیام کوتاه 3000891013 اعلام کنند.

وی در ادامه گفت: مرحله بعدی این طرح بازرسی از باشگاههای ورزشی و بدنسازی در استفاده از داروها و مکمل های غذائی قاچاق است که برای متخلفین اشد مجازات و تعطیلی باشگاه قابل پیش بینی است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.