مدیرعامل سابق سازمان انرژی‌های نو ایران گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان میزان مصرف برق در کشور افزایش یافته است که البته افزایش قیمت برق می‌تواند در گذر از این بحران تاثیرگذار باشد.

هیچ‌جای دنیا قیمت برق و انرژی این‌گونه نیست

یوسف آرمودلی در گفت‌وگو باایسنا، با بیان اینکه برق در حال حاضر با قیمتی غیرمعقول عرضه می‌شود، اظهار کرد: افزایش قیمت برق بی‌تردید در میزان مصرف تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط اقتصادی کشور قیمت برق با قیمت پایینی عرضه می‌شود که این مساله نیز مشکلاتی را به وجود آورده است.

 

مدیرعامل سابق سازمان انرژی‌های نو ایران با بیان اینکه این امر موجب شده تا در مصرف برق آنطور که باید صرفه‌جویی صورت نگیرد، اظهار کرد: این مساله موجب شده تا بنگاه‌های تولیدی در کشور با چالش و مسائل گوناگونی روبرو شوند لذا باید قیمت برق معقول و منطقی باشد.

 

وی با بیان اینکه هیچ جای دنیا قیمت برق و انرژی اینگونه نیست، گفت:باید با تدبیر و فکر منطقی قیمت به حالت تعادل خود برگردد چراکه این مساله در کاهش مشکلات این صنعت تاثیرات مطلوبی می‌گذارد.

 

آردمولی با تاکید بر لزوم افزایش قیمت برق اظهار کرد: علاوه بر افزایش قیمت برق باید نظارت ویژه‌ای در اجرایی شدن این طرح نیز وجود داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.