۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 297452

نحوه خودکشی دانش آموز بوکانی پس از اعلام نتیجه کنکور سراسری اعلام شد.

نحوه خودکشی دانش آموز بوکانی
خبرآنلاین: نحوه خودکشی دانش آموز بوکانی پس از اعلام نتیجه کنکور سراسری اعلام شد.

رئیس آموزش‌وپرورش بوکان در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهر در مورد خودکشی دانش‌آموز بوکانی که بعد از اعلام نتیجه کنکور اتفاق افتاد تصریح کرد: این دانش‌آموز که برای دومین سال متوالی در رشته تجربی در کنکور شرکت کرده بود.

احمد رحمانی افزود: متأسفانه بعد از آمدن جواب کنکور و عدم کسب نتیجه دلخواه وی اقدام به خود کشی کرد.

وی تصریح کرد:  رتبه او 18 هزار بوده و رتبه قابل قبولی به شمار می آید.

رئیس آموزش‌وپرورش بوکان افزود: هنگامی‌که پدر و مادر او خانه نبوده‌اند از راه‌پله طبقه سوم خانه خود را پرت و اقدام به خودکشی کرده است.

وی گفت: 35 نفر در این شهر رتبه زیر 1000 را کسب کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این آمار پس از اعلام رسمی به 50 نفر هم برسد.

رحمانی اظهار داشت: تاکنون 37 هزار دانش‌آموز در سامانه الکترونیکی آموزش‌وپرورش ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود مثل پارسال تعداد ثبت‌نام کنندگان به 43 هزار نفر برسد.

فرماندار بوکان نیز در این جلسه اظهار داشت: معضل خودکشی در ارتباط با کنکور معضل کشوری است و فضای فشار آور کنکور این فاجعه را به وجود آورده است به‌طوری‌که هرساله حتی در تهران هم ‌ده‌ها نفر را از نعمت بزرگ حیات محروم می‌کند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان مینایی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام کیوان مینایی هستم پسر عمه ی اون مرحوم س.ک اولا سال اول بوده نه دوم ثانیا خودکشی نبوده بلکه موقع افتادن بیهوش بوده طبق نظر پزشک قانونی دلایلی که ثابت میکنه س.ک بیهوش بوده در اون موقع به شرح زیر است : 1)طبق گفته ی یکی از همسایه ها موقع افتادن هیچ صدایی مثل جیغ زدن شنود نشده 2)طبق مشاهده ی یکی از همسایه ها در فاصله ی 100 متری که لحظه ی آخر مشاهده کردن که زانوهاش شل شده و افتاده 3)همچنین چنیدن ساعت بعد مرگ بدنش شل بوده و بدون هیچ انقباضی که عزیزانی که فیزیولوژی خوندن میفهمن من چی میگم